• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • jakeline
    Marsipanflicka skrev 2011-04-14 19:28:59 följande:
    Hoppar in här om det är ok...BF 20/5. Längtar som en tok. Är en tjej född -81 som har två grabbar sedan tidigare.
    välkommen! är också beräknad till den 20e. vi är några stycken. Fast jag tror att Bönan tittar ut veckan innan på sitt ursprungliga datum den 13e... vi får se hur rätt jag har... :P 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Fröken Löken

Tillbaka från UL. Livlig bebis, 2,5kg, ligger i snedläge/säte, bra flöde i navelsträngen! Mao allt ser bra ut! Inget sagt om ev igångsättning än och eftersom bebisen ligger som den gör så kanske de avvaktar ännu.

Jean: Tack för tipset om den sidan :) ska gå in och kolla vad jag kan hitta för spännande!
    Jag har en bok med mig och några tidningar samt korsord och sudoku men känner inte riktigt för varken det ena eller andra... Men virkningen ska jag komma igång med nu :)

• Angi07

jag undrar om jag ska ha så här fram till förlossningen. Vi var hos Bm igår och allt såg bra ut, bebisen är fixerad. Men jag har ont när jag går, det känns som jag kommer gå sönder. Är iv.37 så jag hoppas att bebisen kommer snart.

• natalieh

usch, så var det dags att gnälla igen!
    Svullen som en ballong och molvärk som kommer och går.. Gråter och gråter..
    Vill bara ha min sambo som ett plåster 24/7. MEN, så  har hans lillasyster varit med i en bilolycka Rynkar på näsan
    hon ligger kvar på sjukhuset sedan i torsdags natt och väntar på operation då halva ansiktet är KAOS! Rynkar på näsan
    Så samtidigt som jag vill ha min sambo här så vill jag inget heller än att han är hos henne! Hade nu bara hans mamma kunnat acceptera mig hade jag kunnat hälsa på systern oxå och sluppit vara ensam hela tiden. Och såklart för att jag vill hälsa på henne och se hur hon mår.. Stackars vår lilla loppa.. Visserligen bara två år yngre än mig men hon är vår "lilla loppa" ändå!
    Nu är läget som det är och det är skönt att både operation och graviditet snart är förbi! Tack och lov kommer min kusin och hälsar på imorgon och stannar i 10 dagar. Så kan jag ha henne som ett plåster!

Välkomna alla nya.. Har oxå BF 20/5, såg att nån hade det Glad i min mage simmar det en liten pojke..

Och Fröken hanna: Så söt din lilla sessa var! helt underbar!! Solig

Trevlig helg allesammans!!

Vår kärlek --> BF 2011-05-20
  • Hiavatha

Tove83: Grattis på födelsedagen! {#emotions_dlg.flower}

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • tove83

Tackar!! Firades med ett besök hos mvc samt hämta hem barnvagnen;))

• jakeline
    tove83 skrev 2011-04-15 10:52:10 följande:
    Tackar!! Firades med ett besök hos mvc samt hämta hem barnvagnen;))
    sämre födelsedag kan man ha! grattis! {#emotions_dlg.flower}
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Lovelyness

Jag har en virkfråga mitt i alltihop, ni som virkar randigt med olika färger hur gör ni med skarvarna mellan färgerna? Jag tycker alltid att man ser skarven så tydligt

• Saso87

Underbar fredag! Sista dagen på jobbet och idag går jag in i v. 37. Mår prima och sover som en stock på nätterna, kanske är för att jag jobbat så mycket nu. Nu ska det bli skönt att njuta lite av våren innan den lille kommer, men visst är han välkommen när som helst nu =)

Hur mår ni andra?

• bellbar
    FruganH skrev 2011-04-13 18:46:22 följande:
    Nu när vi äntligen är hemma så slänger jag upp en bild på vår lilla prinsessa i sina fina åka hem-kläder Flört

Åååh!!! Vad söt hon är!!! =) Grattis!!!