EvaChristina skrev 2011-04-14 14:32:24 följande:
LadyLovelyLocks: Jag kan känna som ett tryck neråt och att det liksom ilar samtidigt. Det kommer då och då och är inte alls behagligt. Ibland blir jag falskt kissnödig och/eller bajsnödig samtidigt. Bebisen är så gott som fixerad nu sa BM i måndags.
Här är en till som också känner det och tycker det är så obehagligt! Ibland gör det ont och då undrar man faktiskt om det är normalt? Förra veckan var jag hos BM och huvudet var nere och ruckbart men nu vet jag inte hur det ligger till, om bebisens huvud har sjunkit ännu längre ner eller om det var bara tillfället, får veta nästa torsdag då jag ska till BM igen... För några dagar sen sov jag jättedåligt och hade ont varje gång bebben rörde på sig, speciellt med huvudet, vaknade många gånger och på dagen såg jag ut som en zombie...
Idag går jag in i vecka 38 (37+0)...

Snart så! Och ännu bättre, mannen min kommer till mig nu på onsdag, sist sågs vi IRL 26e januari (han jobb- och basketkarriär där, därför, men det blir snart slut med det och bosätter sig här i Sverige)! Känns faktiskt skönt att han kommer hit snart, för det närmar sig ju...
Någon annan brukar titta på Förlossningskliniken på kanal 4 fakta kl 10.50 till 12.00 på vardagar?