tove83 skrev 2011-04-14 19:00:19 följande:
just nu så känner jag mig inte så ungdomlig...stel å ont överallt...haha min gubbe fick vallat ut mig på en promenad i det fina vädret i allafall,synd bara att hundarna fick vara hemma,den ena har sträckt sig och den andra har små valpar....de blir 3 veckor i morgon och börjar bli riktigt mumsiga och goa nu;))
Stel och ont överallt var en klockren beskrivning över hur jag känner mig. Jag har nog verkligen ont överallt tror jag, känns det som i alla fall

Foglossning, ryggvärk from hell och så otroligt stel. Tar en timme att resa sig ur soffan, hehe. Dessutom har jag dragits med en rejäl förkylning i över en vecka nu och det gör inte godsaker med mitt humör. Min sambo jobbar borta varannan vecka och jag är då själv med en 1,5 åring och en 10 åring. 10åringen går ju i skolan men lilltjejen är hemma med mig hela dagarna och behöver ju såklart stimulans och få ut och röra på sig. Och allt jag vill göra är att dra täcket över huvudet och vägra kliva upp ur sängen.
Mer än fem veckor kvar och bara för att jag känner mig så blääig just nu är jag helt säker på att jag säkert måste gå över två veckor med...Vill inte vara flodhäst längre! Vill sova gott och röra mig obehindrat.
Please May, hurry