• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Misswiren

Godmorgon.

Vaknade för 30 min sen av att mannen pussade på mig, kliade ryggen och berättade hur glad han är att han träffat mig och älskar mig..osv osv. Kan man vakna till nåt bättre?
    Nu har han iaf kört och lämnat sonen min i skolan och själv farit till jobb.
    För min del ligger jag kvar i sängen och kan somna o sova läänge, men min hjärna vill inte de. Har aldrig någonsin gått upp innan 11 när jag varit ledig, och inte gravid förståss. Har blivit så mkt mer morgonpigg, antagligen av alla 1000 ggr man vaknar per natt, vettetusan

Får starta tv.n och försöka slappna av lite.
    Sen blir de bull-handling och massa sol i trädgården innan hinnsvepningen kl 13.30.
    Inga större förhoppningar om att den funkar, men skoj och prova, samt få reda på om ngt hänt där inne än? BF 1.a Maj

Ngn annan som är totalt galet gasig i magen? Hua, och ont gör de! :-S

• natalieh

Vaknade 05.15 av att vattnet gick! Säng, golv, byxor och badkar.. Allt blev plask blött! Slemmisen kom med ut och nu ligger jag med värkar på prenatal i Malmö! What a tuesday!

• MissSindra
    natalieh skrev 2011-04-26 07:43:49 följande:
    Vaknade 05.15 av att vattnet gick! Säng, golv, byxor och badkar.. Allt blev plask blött! Slemmisen kom med ut och nu ligger jag med värkar på prenatal i Malmö! What a tuesday!
    Åhh vad spännande!!  Hoppas allt går bra =)
  • Jodi
    natalieh skrev 2011-04-26 07:43:49 följande:s
    Spännande! Lycka till!!
    Har BF 1/5 men det känns inte alls på G med förlossning....Längtar!
  • TeamX
    Lycka till!!
    Härligt att du snart har din lilla bebis hos dig
    Max, mitt hjärta, mitt liv mitt allt! Född 20041010 * Prins lillebror BF 20110506, efterlängtad! *
  • jakeline
    Nojnen skrev 2011-04-26 04:04:09 följande:
    Vaknade för snart en timme sen hungrig!! Försökte ignorera känslan och somna om, men nej! Har nyss ätit en banan och druckit varm mjölk, får se om det hjälper! Mannen kom ner och undrade om det var nåt på G med Bebben, men det kunde jag lugna honom med att det inte var. Nä, upp i sängen igen och försöka sova vidare... Finns det fler än jag som "nattramlar" (är uppe och äter mitt i natten)???
    Njae, jag brukar vakna och vara hungrig, men inte så att jag måste äta... Färemot är drömmarna förfärliga just nu och jag sover dålig pga detta...  
    Spännande! jag är SÅ avundsjuk... 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Nojnen

Ngn annan som är totalt galet gasig i magen? Hua, och ont gör de! :-S Japp, jag är oxå extremt gasig i magen och visst gör det ont. Både att ha gaserna fara omkring därinne och att fisa.

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 4 maj 2011
  • Kottemor
    Grattis, så spännande! Håller tummarna!!