• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Maruid
    NinnaLilltroll - Grattis till att du har bebisen på utsidan trots att personalen inte verkade riktigt förstående. Kan tänka mig att du kämpade riktigt ordentligt under den jobbiga öppningsfsaen där hemma.

Skalbagge - Oh, vi väntar med spänning på mer uppdatering ; ) Lycka till!
  • Friida11

Måste bara fråga, jag hade en så fruktansvärd energi förrigår och gjorde massor! Sedan igår har jag varit helt slut i kroppen å vill nästan bara sova samt att mina sammandragningar har börjat göra lite ondare men är dock inte regelbundna än.. Men kan det vara så att kroppen typ ger mig "order" att vila för att det snart ska sätta igång? :)

• Mary
    skalbagge skrev 2011-04-29 12:05:01 följande:
    I morse 7:45 gick mitt vattenGlad. Har varit inne på kontroll och är hemma igen för att vänta in värkarbetet. har värkar men inte regelbundna.

Om de inte kommit igång på inom 48 timmar efter vattenavgång så blir jag igångsatt så klockan 8 på söndagmorgon har vi tid för igångsättning om det nu inte kommit igång innan dess. Med andra ord, senast söndag får vi äntligen träffa vår lille EdvinHjärta
    ojoj! När är du beräknad?
  • Mary
    Friida11 skrev 2011-04-29 12:22:18 följande:

Måste bara fråga, jag hade en så fruktansvärd energi förrigår och gjorde massor! Sedan igår har jag varit helt slut i kroppen å vill nästan bara sova samt att mina sammandragningar har börjat göra lite ondare men är dock inte regelbundna än.. Men kan det vara så att kroppen typ ger mig "order" att vila för att det snart ska sätta igång? :)

Jag vet inte, men jag känner något liknande... Har gjort massa saker nu sista dagarna, och idag är jag verkligen helt slut i kroppen. Har sovit fram till lunch, och känner mest för att vila mer. Kroppen känns som om jag varit ute på fjällvandring i tre dagar typ...
  • Maruid

Här vet jag inte vad det är med mig. Har ätit dåligt de senaste dagarna då jag inte haft någon matlust alls. Känner mig ofokuserad och trött och har en del SD men inget som gör ont.

Och igår kväll blev jag plötsligt superillamående, jättedarrig, dålig i magen... You name it. Fattar ingenting och undrar om det är någon form av influensa eller om det är förberedelse. Mår fortfarande inte kul och har inte vågat äta för jag orkar inte fortsätta på illa. Gnäll gnäll.

Valborgshelgen bjuder på middag hos min mamma om jag är piggare än nu men ingen alkohol för varken jag eller min man dricker alls. Dock kommer vi ändå ta en taxi till förlossningen när det blir dags för ingen av oss kör heller. Men taxi gick bra sist så jag hoppas att det ska fungera denna gången också.

• jakeline
    TeosMamma skrev 2011-04-29 11:52:03 följande:
    Grattis NinaLilltroll! Njut, njut, njut.... Baby

Här blir det väldigt lugn valborgshelg eftersom vi ska in på söndag kväll, känns som att jag mentalt vill förbereda mig och inte är sugen på särskilt mycket annat. orkar iofs inte heller så... Kanske en trip till en brasa med bil Flört
    Småtittar lite på brittiska kungabröllopet, alltid härligt att se en vigsel, nyfiken på hur Kate ser ut...

Ha en superskön fredagskväll alla mammaor och blivande mammor Hjärta 
    tittar här jag med, fast jag inte såg Victorias... hehe... 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • skalbagge
    Mary skrev 2011-04-29 12:23:56 följande:
    ojoj! När är du beräknad?
    2 majSolig
  • skalbagge
    Lovelyness skrev 2011-04-29 12:19:30 följande:
    Vad skönt att det är på gång skalbagge! {#emotions_dlg.flower}

Själv tänkte jag starta en ny tråd, "vi som inte kommer få se våra majbebisar förrän i juni" Flört
    Haha, nej de behöver du inte göraFlört
  • Ewima

Skalbagge: Superspännande! Håller tummarna för dig!

Ladylovelylocks: jag hakar på i den tråden! (bf 16/5)