• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • bellbar
    skalbagge skrev 2011-04-29 12:05:01 följande:
    I morse 7:45 gick mitt vattenGlad. Har varit inne på kontroll och är hemma igen för att vänta in värkarbetet. har värkar men inte regelbundna.

Om de inte kommit igång på inom 48 timmar efter vattenavgång så blir jag igångsatt så klockan 8 på söndagmorgon har vi tid för igångsättning om det nu inte kommit igång innan dess. Med andra ord, senast söndag får vi äntligen träffa vår lille EdvinHjärta
    Åh här väntar jag också med spänning för mer updatering!
  • bellbar
    Misswiren skrev 2011-04-29 17:27:14 följande:
    Hej alla.

Jag har börjat få smärtsamma värkar. Inte så värst regelbudna men ack så oooont dom gör. Tappar kontrollen.
    Ringde bb och hon tyckte de lät som det va på gång, så ska försöka vila och bada sen sova. Kanske får åka in idag/natt
    ååh vad kul lycka till!! spännande!! :)
  • bellbar

idag går jag in i vecka 40! har packat bb väskan IDAG klart... jag som sköt upp det hela tiden...Skäms
    Nu måste jag skriva förlossningsplanen.... alltså är det bara 6 dagar kvar tills BF... vad tiden har gått fort!! lääääängtan är så stor, vill att bebisen tittar ut nu, när det händer / har hänt mycket för er alla andra! Tungan ute

• Kottemor

Oj vad det är bebisar på väg ut nu! Så roligt!!

Jag är väl en av dom som kan hoppa in i tråden som nämnts innan idag, vi som skulle haft i maj men får i juni...

Ooooh jag vill oxå! Imorgon är jag på exakt samma dag som min första son föddes på 36+2... men jag lär få vänta längre denna gång.

• Majbaby2011

Går in i vecka 40 på söndag... Längtar efter bebis!!!

Har sammandragningar mest hela tiden, men dessvärre inga smärtsamma utan samma gamla vanliga...

• eelliinnaa

grattis miloxa.
    bebisar på g överallt.
    själv tog jag en promenad och en alldeles för lång promenad och usch vad jag ångrar mig.ont ont ont mellan benen..haha:P

• Saso87

Grattis Miloxa!

Jisses vad man börjar bli stressad i denna tråden Flört alla föder till höger och vänster. Det verkar gått bra för alla. Blir så avis, vill också ha mitt "över" nu så att man kan få snusa bebis!! 

MammaE2011 - har också mkt tankar nu innan förlossningen, som snart övergår till "bara bebisen kommer ut snart hur än allt står till så vill jag bara ha honom här nu" känner du något än?

v. 39 idag och många här verkar ju fött för tidigt, kan det inte smitta?? =)=) 

• jakeline
    Miloxan skrev 2011-04-29 18:28:24 följande:
    Vår lilla tös kom till världen 27 april. Vikt 4660 g, längd 53 cm :)
    grattis!
    nenababe skrev 2011-04-29 20:09:15 följande:
    Den 27 april, 9.53 föddes vår lilla tjej som fortfarande är namnlös.

Hon vägde 3245g och 48 cm lång. Mycket hår och super söt :)

Idag fick vi åka hem. :)

Bilder:
    helenaedhman.blogspot.com/
    grattis! Ser ut som en liten Lova. :P varför vet jag inte.
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~