• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Maruid
    nenababe skrev 2011-04-29 20:09:15 följande:
    Den 27 april, 9.53 föddes vår lilla tjej som fortfarande är namnlös.

Hon vägde 3245g och 48 cm lång. Mycket hår och super söt :)

Idag fick vi åka hem. :)

Bilder:
    helenaedhman.blogspot.com/
    Vad söt hon är! Grattis grattis och skönt att ni fått åka hem!
  • Jodi

Grattis till alla som fött !! Själv har jag BF på söndag och det känns absolut inte på G....Får nog vänta en vecka till - minst!

• Jean

Grattis till dom senaste bebbarna!!!! =)

Natt av allt jag gjorde igar for att forsoka fa igang de maste ha hjalpt pa natt satt for i natt gick proppen! =) Hade aven onda sd nar jag hoppade in i sangen igar kvall, holl bara pa i ca 10-15 minuter och sd holl i sig kanske 10 sek men de gick som i vagor och de var nastan sa man tappade koncentrationen. Pratade med BB nyss och dom tyckte de lat som de var pa G, sa nu hoppas vi! Snart bar de ut pa promis igen, upp och ner i nagra backar sa far vi se om de leder nan vart! =)

• TeamX

Grattis Miloxa!! Härligt!!

Ja, nu är det MÅNGA bebbar på gång, är så spännande att följa tråden.

Själv går jag in i vecka 40 idag (6 dagar kvar till BF). "Igår" satte förlossningen igång med min första son, men dennne lille vill stanna kvar längre i magen tydligen. Jag har varit så beredd på att den här lilla gossen ska komma minst en vecka före BF då min första son gjorde det, så det känns nästen som om jag redan är på övertid ha,ha....

TREVLIG VALBORG PÅ ER ALLA!!

Max, mitt hjärta, mitt liv mitt allt! Född 20041010 * Prins lillebror BF 20110506, efterlängtad! *
  • Saso87

Fler som är uppe i ottan ser jag =) kan omöjligt sova! Får molvärk om jag ligger kvar längre, hade en del SD igår kväll men känner inte så mycket idag. Får se om de återvänder. Min bebbe väcker alltid mig mellan 7-8 på morgonen, då tycker han det är dags att starta dagen =)

Nu blir det morgonpromenad längs havet och nybakta bullar. Lycka till ni som har på G, inte alls avis Flört

• jakeline
    Saso87 skrev 2011-04-30 08:16:10 följande:
    Fler som är uppe i ottan ser jag =) kan omöjligt sova! Får molvärk om jag ligger kvar längre, hade en del SD igår kväll men känner inte så mycket idag. Får se om de återvänder. Min bebbe väcker alltid mig mellan 7-8 på morgonen, då tycker han det är dags att starta dagen =)

Nu blir det morgonpromenad längs havet och nybakta bullar. Lycka till ni som har på G, inte alls avis Flört
    själv har jag en väckarklocka som går igång vid halv sex på morgonen i form av tvååringen.. :P Bönan är rätt lugn och snäll h*n... :P
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Charlott29

GRATTIS till alla som äntligen fått träffa sina bebisar.
    Själv får jag vänta 11 dagar till känns som en evighet men vet att 11 dagar egentligen inte är någonting

• mammaE2011
    nenababe skrev 2011-04-29 20:09:15 följande:
    Den 27 april, 9.53 föddes vår lilla tjej som fortfarande är namnlös.

Hon vägde 3245g och 48 cm lång. Mycket hår och super söt :)

Idag fick vi åka hem. :)

Bilder:
    helenaedhman.blogspot.com/
    Jag bara älskar hårfärgen! Bebisar brukar väl inte ha så tjockt hår om de har ljust hår vid födslen? Jättefint och såklart jättesöt bebbe! GRATTIS!
  • mammaE2011
    Saso87 skrev 2011-04-29 20:07:56 följande:
    Grattis Miloxa!

Jisses vad man börjar bli stressad i denna tråden Flört alla föder till höger och vänster. Det verkar gått bra för alla. Blir så avis, vill också ha mitt "över" nu så att man kan få snusa bebis!! 

MammaE2011 - har också mkt tankar nu innan förlossningen, som snart övergår till "bara bebisen kommer ut snart hur än allt står till så vill jag bara ha honom här nu" känner du något än?

v. 39 idag och många här verkar ju fött för tidigt, kan det inte smitta?? =)=) 
    Vecka 38+4 idag och känner att ingenting är på G :( Har haft lite molvärk inatt men inget som märks så mycket, kommer när jag lägger mig på sidan och då blir det tungt i magen så tror värkarna kommer av det. Sedan har jag försökt känna huvudet (så som BM visat mig) men det känns som om huvudet fixerat sig och att jag bara kan känna axlarna. Men jag vet inte. Jag tycker den hårda rumpan känns som huvudet (vilket det inte är). Nästa BM-besök är den 6 maj, alltså 4 dagar innan min BF. Men jag tycker bebisen kan komma nu någon av de kommande dagarna.

Det känns som om jag är den ende här som inte haft förvärkar och då känns det som att bebisen aldrig vill komma ut :(