• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Saso87
    VillHaLiten skrev 2011-05-04 11:07:51 följande:
    tack så hemkst mkt allihop, jag ska absolut ta vara på tiden med pappa. Önskar att jag hade tid till å noja lite över saker men istället är det fullt upp med advokater, begravningsbyråer och läkarbesök hit och dit som gäller. Trodde aldrig att man skulle behöva göra sånt här vid 23 års ålder.
    Men jag kikar in här nån gång per dag och glädjs åt alla fina bebisar som e på väg och som kommit :) det är höjdpunkten på dagen innan man behöver gå tillbaka till verkligheten igen!
    Ta hand om er! 
    Så tufft för dig =( ta vara på all tid ni kan få tillsammans! Både glädje för bebis i magen och sorg för din pappa, allt på samma gång. Många kramar till dig!!!
  • Kottemor

Nu åker vi in på BB 3-4 minuter mellan värkarna och jag vågar inte vara hemma längre
    Väntar bara på att min syster ska hämta upp pojkarna, så därför stjäler jag en stund vid datorn , haha

Nu hoppas jag att detta håller igång och inte slutar..

• TeamX
    Kottemor skrev 2011-05-04 19:10:18 följande:
    Nu åker vi in på BB 3-4 minuter mellan värkarna och jag vågar inte vara hemma längre
    Väntar bara på att min syster ska hämta upp pojkarna, så därför stjäler jag en stund vid datorn , haha

LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!!! 
    Max, mitt hjärta, mitt liv mitt allt! Född 20041010 * Prins lillebror BF 20110506, efterlängtad! *
  • jakeline

lycka till! ser fram emot uppdatering när bebis kommit!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Friida11

LYCKA TILL! {#emotions_dlg.flower}
  • Friida11

Inatt vaknade jag vid 2 snåret av kraftiga värkar som satt i rygg och fram i magen med SD, trodde det var dags men försökte somna om och det lyckades jag med.. Smärtan har hållt i sig under dagen varit till och från ibland regelbundet ibland inte.. Tråkigt att man vet att det kan hålla på såhär LÄNGE innan bebis väl bestämmer sig för att komma ut.. Men jag hoppas det ska ta sig och bli värre under kvällen/natten :) Eller att vattnet kanske går vore ju helt underbart att få föda sin bebis nu! Längtar så mkt.. En liten update från mig bara :) Kram på er alla! 

• ingra

Lycka till =) Lite avundsjuk blir man....
    //
    Varma Hälsningar
    Ingela 
  • bellbar

Åhh. Lycka till!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Nojnen

Kottemor: Håller tummar och tår för att det blir bebis inatt!!

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 4 maj 2011
  • Nojnen

Hade besök av brorsan och hans son Hannes (2år), innan de gick sa Hannes: Faster Lotta, var är din bebis? -Min bebis ligger i min mage, svarade jag. Då kommer Hannes riktigt nära min mage och så säger han högt: -Kom ut bebisen!! Får se om det hjälper, har ju BF idag!!

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 4 maj 2011