• Me like coffee

AP-snack & babbeltråd

Tänkte att jag drar igång en gammal hederlig favorit. Det är många olika trådar som tenderar att bli lite diffusa nu och då tycker jag att det är bättre att samlas här Då kan vi diskutera allt mellan himmel och jord, skriva av oss om sånt som är roligt/jobbigt etc.

• Svar på tråden AP-snack & babbeltråd
  • Me like coffee

Har funderat lite och känner att vi tar det som det kommer. Jag känner ju mig övertygad om att det kommer att gå bra med farmor då de verkligen gillar varandra. Sedan om hon är på dagis när vi åker så vet jag att personalen kommer att göra ett jättebra jobb med att förbereda henne både på att det blir farmor som hämtar och att vi har åkt in på BB. Blir det att vi åker mitt i natten så får vi väl helt enkelt se hur det blir. Men det löser sig nog och idag känner jag mig nog lugnare Det går liksom lite upp och ner just nu

• k girl

Hur länge är det du har kvar av din graviditet nu, Skruttpåväg?

• Me like coffee
    k girl skrev 2011-08-18 09:12:46 följande:
    Hur länge är det du har kvar av din graviditet nu, Skruttpåväg?
    Är beräknad till 10 oktober. Så jag är i vecka 33 nu Så det är ju ett tag kvar...
  • k girl

Men ändå en bra bit på väg! Jag har själv redan pratat med mamma om att jag vill att hon ska komma och ta hand om skrutten tillsammans med farfar och farmor när det är dags för oss.

• Me like coffee
    k girl skrev 2011-08-18 11:05:43 följande:
    Men ändå en bra bit på väg! Jag har själv redan pratat med mamma om att jag vill att hon ska komma och ta hand om skrutten tillsammans med farfar och farmor när det är dags för oss.

När är du beräknad?
  • k girl
    Me like coffee skrev 2011-08-18 11:55:12 följande:
    När är du beräknad?
    I början av mars, är i v 11+2.
  • k girl
    Me like coffee skrev 2011-08-18 12:44:38 följande:
    Spännande! Hur mår du?
    Jag är klart mindre trött än vad jag var för några veckor sedan, även om jag är tröttare än vanligt (går ofta och lägger mig vid 21-tiden). Och jag har börjat kräkas på morgonen sedan någon vecka tillbaks, vilket känns lite ovant - jag spydde bara någon enstaka gång när jag väntade sonen. Men annars mår jag bra.

Jag känner dock igen det du har talat om, obehagskänslorna vid amning. De kommer bara ibland men när de kommer så kryper det i hela kroppen. Men sonen är jätteduktig på att avbryta om jag säger att jag inte vill amma mer, och han köper att jag nekar honom att amma också. Förutom när han är trött.
  • msKitten

Jag blir så sugen på en till bebis när ni berättar om era graviditeter. Jag är inte klok!!!! Har haft det så stressigt med 2 barn, nu när det äntligen lugnat ner sig med det mesta tänker jag på en till bebis. Jag är galen Skrattande Min yngsta är ju så liten ännu också... han är ju bara 8 månader. Nä.....

• Makadam

.....och jag känner mig lite utanför som har ett barn, som varken är gravid och troligtvis inte kommer bli det! Flört

Svar på tråden AP-snack & babbeltråd