Me like coffee skrev 2010-11-08 22:19:00 följande:
Peap: när hon var mindre så ammade jag framför tv:n så om det är din definition av att se på tv så jo, då har hon sett på tv. Min definition ser dock lite annorlunda ut och att ligga och amma när tv:n står på är mer som "bakgrundsmusik" för mig. Hon har dock aldrig sett på tv som aktivitet/sysselsättning. Wonder woman: det är en greyhound och en australian shepherd, så två väldigt olika raser

Yamma: manducan är bättre för lite större människor. Jag är lång men väldigt smal och på längden känns den bra men jag får dra åt den till max i midjan. Det finns massor av bra bärselar så det är nog bara att vraka och välja.
Nja...det är väl inte min definition av att se på TV.
Men, i tråden har det ju pratats om bebisar som sett TV:n och barn på t ex 2 år som själva sitter och ser på TV:n, så jag undrade väl mest om det var så att din 1½ åring aldrig varit i närheten när du/ni sett på TV?
(Hänger du med?
Vår dotter fyller 1 snart och jag har svårt att se att jag kommer sätta henne att titta på något barnprogram på SVT Play det närmsta halvåret, så då skulle jag kunna exakt som dig, d v s att hon aldrig sett på TV.