ifyouweremine skrev 2010-12-14 11:05:23 följande:
ceke - Hur mås det idag? Något bättre eller bara samma? Angående folsyra och b-vitamin - äter du något tillskott av vitaminer och folsyra idag? Jag har gjort det sen jag började försöka, det ska ju tydligen vara bra. Sån där ACO Kvinna eller vad det heter.
Pingla77 - Bim+2 idag då? Hur går det, någon mens än? När har du tänkt testa om inte mensen dyker upp? Precis innan helgen eller tidigare? Fattar inte hur du kan hålla dig. :)
Saftochbulle - Hur går det för dig? Fortfarande ingen mens? Har hcg-värdet gått ner förresten? Vi får hoppas att mensen kommer den här veckan så ni kan ägna mycket tid i sänghalmen i mellandagarna. Eller också att mensen inte kommer för att du är gravid på nytt. :)
Ja, hur håller jag mig??!! Jobbar länge så jag bara vill hem. Sedan kommer latheten och den extrema kylan gör att jag inte vill stanna på vägen att köpa test.
Kommer inte tanten så måste jag ju testa på fredag eller lördagmorgon. försöker faktiskt hålla mig så mycket från mina egna tankar på symtom och läser om er istället och försöker hitta på julklappar.
Pratade idag med min gravida kollega och sa till henne att jag vore glad om det kunde ta sig för då skulle man slippa jobba utan henne i höst. Trivs så bra med henne. Nåja, vi får se!!
Brösten ömmar och det moler till ibland i tjejmagen, Vi får se snart om det händer något.
uppsara- vad tråkigt om det inte är ett "riktigt"plus. Men jag håller med de andra att det positiva är att du kanske kommer "igång" snarare än vid ett mer långgången grav. styrkekram!