Vi över 30 som längtar efter första barnet
Blev btw lite nervös imorse när jag tog tempen och den visade så lågt som 36,3 men när jag fört in det på FF så fick jag ett rött kors
Alltid ngt!
Blev btw lite nervös imorse när jag tog tempen och den visade så lågt som 36,3 men när jag fört in det på FF så fick jag ett rött kors
Alltid ngt!
Sophy: Ja, detta är första månaden jag tempat och som jag fått positivt utslag på ÄL-test. Jag fick ett utslag på nyårsafton också men då tempade jag inte... Men mina kurvor har verkligen varit urknasiga...och nu hoppas jag bara att tempen håller sig uppe läääänge
Varmt välkommen upnorth! Är din kvinna också här i tråden? *nyfikenienstrut*
EGO: Just nu känns det som att detta gått vägen och jag vet att jag kommer att bli SÅ besviken om jag får mens om en dryg vecka
Konstigt egentligen, för jag vet ju att jag inte kommer att bli gravid i en handvändning och även om jag käkat Pergo nu så är det ju inte alls säkert att jag blivit gravid. Kan dock inte låta bli att fundera över mina jätteömma bröstvårtor och min halsbränna... Fast jag är på dag 4 efter ÄL och det är väl omöjligt att få några symtom än?!?
Tack ![]()
Ja, jag har ju fastnat i det där träsket där jag inte skulle fastna. Minsta lilla bubbel i mage så får jag för mig att jag är gravid
Det är nog för att min hjärna vill tro att Pergon funkar så himla bra att jag blir gravid på "första försöket"...med Pergo alltså ![]()
Ny inbillning på "hitta-symtom-för-tidigt"-listan: Fortfarande tokömma bröstvårtor och imorse kändes mina vårtgårdar GIGANTISKA ![]()
Näe, jag går inte alls och letar symtom som är på tok för tidigt att känna dag 5 efter ÄL, haha!
![]()
Eftersom jag sällan haft ÄL så kan ju faktiskt mina symtom vara post-ÄL-tecken också, haha!
Kan man få antifertilt sekret av Pergo??! Där sjönk hoppet ![]()
Sen så vet jag ju faktiskt inte hur stora vårtgårdar jag har normalt, det är inte så att jag studerar dem ingående
Magen brukar alltid bubbla och knipa så det kan lika gärna vara hunger eller något jag ätit som gör att det molar och värker. Halsbrännan berodde nog på allt lösgodis jag mölade i mig i söndags ![]()