• Nemi76

Sophy: Ja, detta är första månaden jag tempat och som jag fått positivt utslag på ÄL-test. Jag fick ett utslag på nyårsafton också men då tempade jag inte... Men mina kurvor har verkligen varit urknasiga...och nu hoppas jag bara att tempen håller sig uppe läääänge

• Nemi76

Varmt välkommen upnorth! Är din kvinna också här i tråden? *nyfikenienstrut*

• Nemi76

EGO: Just nu känns det som att detta gått vägen och jag vet att jag kommer att bli SÅ besviken om jag får mens om en dryg vecka Konstigt egentligen, för jag vet ju att jag inte kommer att bli gravid i en handvändning och även om jag käkat Pergo nu så är det ju inte alls säkert att jag blivit gravid. Kan dock inte låta bli att fundera över mina jätteömma bröstvårtor och min halsbränna... Fast jag är på dag 4 efter ÄL och det är väl omöjligt att få några symtom än?!?

• Nemi76
    Saftmedbulle skrev 2011-06-21 14:29:25 följande:
    Jaaa, alltså ÄL+4 lite väl tidigt för symptom, men jag ska hålla tummarna för att det tagit sig för dig den här gången.

Tack

Ja, jag har ju fastnat i det där träsket där jag inte skulle fastna. Minsta lilla bubbel i mage så får jag för mig att jag är gravid Det är nog för att min hjärna vill tro att Pergon funkar så himla bra att jag blir gravid på "första försöket"...med Pergo alltså

• Nemi76
    Irmeline skrev 2011-06-21 14:34:41 följande:
    Ge inte upp även om det inte skulle ta sig första kuren!
    Själv fick jag massa symptom första kuren (molvärk som bara den) och var helt säker på att jag var gravid. Testade från ÄL+7 varje dag, men efter ÄL+12-13 inväntade jag mest mens som kom. Då hade jag fått tydliga pms-symptom så jag kände att det var kört, och var superbesviken!

Kändes helt hopplöst kur 2. Bestämde mig att inte testa innan BIM, inte försöka tolka för mycket. Endast om jag fick supertydliga symptom som at bröstvårtorna växte och vårtgåtdarna fick fler körtlar (endast hänt mig vid graviditet) skulle jag få testa. Hade mindre symptom än cykeln innan, så kändes rätt hopplöst. Testade på ÄL+11 då jag skulle på tjejmiddag och bara ville konfirmera att jag kunde dricka vin. Fick ett plus och blev helt chockad!! Verkligen INTE väntat mig det. Så ge inte upp! Det kan bli denna cykel, men det kan också bli nästa eller den efter det!

Håller tummarna!
    Tack för peppen! Klart att jag inte ska ge upp!! Jag ska köra 4 månader enkelkur och sista månaden dubbelkur tänkte jag, om det inte tar sig innan dess såklart Men din berättelse ger mig ju hopp helt klart
  • Nemi76
    Saftmedbulle skrev 2011-06-21 14:36:39 följande:
    Heeeelt normalt i det här forumet ;)
    Haha, ja, det är ju det
  • Nemi76

Ny inbillning på "hitta-symtom-för-tidigt"-listan: Fortfarande tokömma bröstvårtor och imorse kändes mina vårtgårdar GIGANTISKA

Näe, jag går inte alls och letar symtom som är på tok för tidigt att känna dag 5 efter ÄL, haha!

• Nemi76

Eftersom jag sällan haft ÄL så kan ju faktiskt mina symtom vara post-ÄL-tecken också, haha!

• Nemi76

Kan man få antifertilt sekret av Pergo??! Där sjönk hoppet

Sen så vet jag ju faktiskt inte hur stora vårtgårdar jag har normalt, det är inte så att jag studerar dem ingående Magen brukar alltid bubbla och knipa så det kan lika gärna vara hunger eller något jag ätit som gör att det molar och värker. Halsbrännan berodde nog på allt lösgodis jag mölade i mig i söndags

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet