TheLove skrev 2010-09-24 18:56:19 följande:
Ja de är riktigt okänsliga! De kan väl säga "det är väldigt vanligt att blöda tidigt i graviditeten så det behöver inte betyda mf även om det kan vara det. Nu är det tyvärr så att vi inte har möjlighet att ta emot dig eftersom de som gör undersökningarna har gått hem för helgen. Är du mkt orolig kan du åka till akuten eller återkomma igen på måndag om du fortfarande blöder då" men istället slänger hon ur sig att det antagligen är mf. Inte okej! Nu har ju jag haft en sån här graviditet en gång innan så oron är väl inte riktigt lika stor som när jag blödde första gången. Även om jag fortfarande är orolig!
Jo jag åkte till akuten en gång när jag väntade sonen men fick ligga där 5 timmar innan de gjorde ett ul och det tog sisådär 5 minuter.
Jag hoppas jag får ett vul på inskrivningen för jag vill inte göra inskrivningen om det visar sig att bebis har dött där inne. Vid inskrivningen blir ju allt mer verkligt :/
Usch!
Jag minns sist att jag fick vänta till måndagen, men jag fick i alla fall titta till.
Hoppas du får ett VUL på inskrivningen!! Jag hoppas på att få göra ett då jag ska träffa gynnekolog ..