• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • maddelu

usch!! låter inge vidare att må så illa... Turligt nog har jag sluppit, hittills iallafall! *peppar peppar* .
    Däremot är jag så sjukt lätt-irriterad, känner mig konstant som en surkossa!!! inge roligt, men kan inte rå för det...  Vet att det är hormonerna som spökar, + att jag har så dålig nattsömn,. Vet inte varför egenligen, för jag behöver inte upp och kissa på natten,,,Men sover dåligt gör jag iaf!?

nåväl..nu har jag skrivit av mig lite iallafall..HOppas det går bra för er andra!!

• Sommarnatt2010
    TheLove skrev 2010-09-25 15:07:57 följande:
    Nu blöder jag igen :(
    nej...Håller tummarna o kramar om!!
  • snöstjärna
    maddelu skrev 2010-09-25 15:00:35 följande:
    usch!! låter inge vidare att må så illa... Turligt nog har jag sluppit, hittills iallafall! *peppar peppar* .
    Däremot är jag så sjukt lätt-irriterad, känner mig konstant som en surkossa!!! inge roligt, men kan inte rå för det...  Vet att det är hormonerna som spökar, + att jag har så dålig nattsömn,. Vet inte varför egenligen, för jag behöver inte upp och kissa på natten,,,Men sover dåligt gör jag iaf!?

nåväl..nu har jag skrivit av mig lite iallafall..HOppas det går bra för er andra!!
    Sover sämre jag med.
    Vaknar tidigare, å svårare att somna om. Inte direkt likt mig.

Kan vara att det är en enorm omställning, å vi har det lite jobbigt hemma.
    Maken vill helst inte behålla barnet, medan jag är helt inställd på det.
    Allt ligger dock i läkarnas makt ...
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-09-25 15:07:57 följande:
    Nu blöder jag igen :(
    Neeej, men kan du inte åka in på akuten å be å få kolla då?! De måste kunna hjälpa!
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-09-25 16:15:09 följande:
    Sover sämre jag med.
    Vaknar tidigare, å svårare att somna om. Inte direkt likt mig.

Kan vara att det är en enorm omställning, å vi har det lite jobbigt hemma.
    Maken vill helst inte behålla barnet, medan jag är helt inställd på det.
    Allt ligger dock i läkarnas makt ...

Oj vad jobbigt! Det var inte planerat alltså?

Varför ligger det i läkarnas makt?

snöstjärna skrev 2010-09-25 16:15:31 följande:
    Neeej, men kan du inte åka in på akuten å be å få kolla då?! De måste kunna hjälpa!
    Nej jag skulle få vänta så länge och så ska jag ändå på inskrivning på Tisdag. Ringer på måndag och ber om ett ul dagen efter så bm är förberedd på det och hoppas verkligen de går med på det. Vill de ha betalt för det har vi sagt att då betalar vi, vi bara måste se så allt är ok med minimi
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-09-25 16:39:07 följande:

Oj vad jobbigt! Det var inte planerat alltså?

Varför ligger det i läkarnas makt?

snöstjärna skrev 2010-09-25 16:15:31 följande:
    Nej jag skulle få vänta så länge och så ska jag ändå på inskrivning på Tisdag. Ringer på måndag och ber om ett ul dagen efter så bm är förberedd på det och hoppas verkligen de går med på det. Vill de ha betalt för det har vi sagt att då betalar vi, vi bara måste se så allt är ok med minimi
    Nej det var inte planerat alls.
    Och han ville helst vänta ett par år innan vi skaffade syskon.
    Men jag kan inte ta lika lätt på det.
    Vem säger att vi kan bli gravida igen ..
    Läkarena har makten då jag vill veta om de verkligen rekommenderar mig att bli/vara gravid nu.
    Om kroppen klarar av det. Det var väldigt jobbigt sist.
    Jag vet att de inte kommer rekommendera mig att ta bort det, men jag vill höra vad de har att säga.
    Vad de kommer att rekommendera för att det ska gå så bra som det kan så att säga.

Hoppas de går med på att göra ett UL.
    Jag hoppas på ett VUL här i veckan eller så, bara för att få bekräftat att allt i sånna fall är bra.
    Då jag är helt inställd på att behålla syskonet, om nu allt går som det är tänkt.
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-09-25 16:43:29 följande:
    Läkarena har makten då jag vill veta om de verkligen rekommenderar mig att bli/vara gravid nu.
    Jag vet att de inte kommer rekommendera mig att ta bort det, men jag vill höra vad de har att säga.
    Vad de kommer att rekommendera för att det ska gå så bra som det kan så att säga.

Jag hoppas på ett VUL här i veckan eller så, bara för att få bekräftat att allt i sånna fall är bra.
    Då jag är helt inställd på att behålla syskonet, om nu allt går som det är tänkt.
    Jo förstår att du känner dig osäker pga tidigare graviditet. Jag mådde uruselt under min förra graviditet men inte tänker jag bara ha ett barn... Såklart att Elliot ska få ett litet syskon! Nu tog det ju ett helt år lä'ngre än vi trott (sonen blev till på första försöket). Men det är bra att be läkarna om råd! Jag skulle aldrig kunna ta bort barnet efter att ha sett det så tycker att du ska prata med dem innan du gör ett vul så du inte hamnar i någon hämsk situation där! Hoppas maken vänjer sig vid tanken snart!
  • jakeline
    snöstjärna skrev 2010-09-25 16:43:29 följande:

vad tråkigt att höra. Men hur långt vill han ha mellan barnen då? det blir ju ändå rätt så långt emellan ändå. (säger jag som vill ha mina tätt... :-P)

Lovelyy--> hoppas det avtar och du får ett vul på tisdag!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~