• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • talare

är det någon av er som vet om man kan tydliggöra vilken vecka man är i på sin presentation?

• jakeline
    talare skrev 2010-09-26 12:09:11 följande:
    är det någon av er som vet om man kan tydliggöra vilken vecka man är i på sin presentation?
    Jag tror du kan lägga in graviditetsräknaren i presentationen, men jag är inte helt säker. Annars får man lägga till den så att man kan klicka på graviditeten bland dina "flikar".
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove

Inte mer än som du redan har det, när man ser var 5e vecka tyvärr... Tror ni det går att lägga in från någon annan sida i pressen? Finns ju typ gadgets (heter det så?) där man kan se en liten bebbe rulla omkring i en mage...

• Eerika

Oj vad ni har vart flitiga här då =) Vra senast inne i fredags och hade massor att läsa ikapp.
    Här har sonen vart hos mormor och morfar hela helgen så vi har hunnit med massor med huset.
    Jag känner dock i mina fogar att jag har gjort lite för mkt. Som tur var så hittade jag mitt Rehabbälte jag kan ha runt midjan. Kändes mkt bättre då.

Såg att någon hade frågat om våran förskola höll med blöjor och ja det gör de. Jätteskönt att slippa ha koll på det. På måndag ska lilleman vara själv där för första gången, spännande!!

Vi har gratis grav.försäkring genom länsförsäkringar så det ska jag teckna en efter inskrivningen.

Ser att våran lilla grupp sen plusset har utökats sen vi bytte tråd....
    Kanske dax för en bf-lista för det är svårt att ha koll på alla snart =(

• snöstjärna

Kanske en ny tråd med bara den i?
    Å sen kan väl TS lägga till den i toppen här?

Jag kan ta på mig att skapa en BF lista =)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • maddelu

tjofjöjt.... Guuud vad jag var sugen på berätta för mamma och pappa när dom var förbi hemma hos oss och fikade idag....Men jag höll mig!! "pappan" vill att vi väntar, så måste ju respektera det .....

Föressten? är det i den här tråden nån har pratat om pott-tränings-blöjor???? hur funkar dom isåfall, och var köper man dom??

• snöstjärna
    maddelu skrev 2010-09-26 18:19:29 följande:
    tjofjöjt.... Guuud vad jag var sugen på berätta för mamma och pappa när dom var förbi hemma hos oss och fikade idag....Men jag höll mig!! "pappan" vill att vi väntar, så måste ju respektera det .....

Föressten? är det i den här tråden nån har pratat om pott-tränings-blöjor???? hur funkar dom isåfall, och var köper man dom??
    Jag är oxå sååå sugen på att berätta.
    Funderar på att snart göra klar tröjan i alla fall .. sen kanske berätta då jag fyller år den 13:e oktober ;) Är ju en liiiten stund kvar dit ...
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~