Eerika skrev 2010-09-24 08:49:45 följande:
Jag går på sjukhuset i Norrköping eftersom vi bor här. Men de gör ju inte könsUL så då tog vi storken.
Så det är det enda jag har haft med Storken o göra. Jag kommer ha samma BM som förra gången och det tycker jag är toppen, då känner hon redan oss och man slipper ta allt en gång till =)
Jag hoppas med på en flicka eftersom man har en son (och mannen har en son sen innan ) Men bara barnet är friskt och mår bra när den kommer ut så spelar ingenting nån roll.
Skulle det nu vara en flicka så har man ju en hel del att inhandla, för i detta hem är det ju bara pojkkläder/grejer.
=)
Jag var på Ullared innan sonen kom och köpte i princip allt där till honom, tror man tjänar massor på att åka dit och handla allt. Så fort vi vet vad vi har i magen så blir det en tripp dit. Innan man blir för tung och foglossningen gör att jag inte kan gå ordentligt.....
Vad betalar du på Storken?
Vill också till Gåkås! Var där två dagar innan jag plusade. Funderade på att kolla mammakläder men maken hindrade mig... Jag kände ju på mig att det var nått...
Idag mår jag ordentligt illa... Ska göra lite ingefärate och se om det lindrar det, annars kommer jag snart kräkas!