• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-09-25 17:31:29 följande:
    Jo förstår att du känner dig osäker pga tidigare graviditet. Jag mådde uruselt under min förra graviditet men inte tänker jag bara ha ett barn... Såklart att Elliot ska få ett litet syskon! Nu tog det ju ett helt år lä'ngre än vi trott (sonen blev till på första försöket). Men det är bra att be läkarna om råd! Jag skulle aldrig kunna ta bort barnet efter att ha sett det så tycker att du ska prata med dem innan du gör ett vul så du inte hamnar i någon hämsk situation där! Hoppas maken vänjer sig vid tanken snart!
    Ja det är klart grabbarna ska ha syskon! =)
    I maj! =)

Hoppas maken vänjer sig vid tanken snart, blev ju en chock för mig så det måste blivit en ännu större för honom. Hoppas allt ska gå bra å att vi klarar oss bra denna gång .. inget säger ju att det ska bli så jobbigt som sist heller. Men man vet ju lixom "värsta värsta" redan ... =)

Lycka till nu!
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • jakeline
    maddelu skrev 2010-09-25 19:10:46 följande:
    håller tummarna att allt går bra Lovelyy!!!!
    {#emotions_dlg.flower}

Vad tror ni om denna vitamindryck :  www.vitaminwell.se/sv/produkter/care.aspx

låter väl bra när det är folsyra mm....
    förutom smaken så såg den ju bra ut! :) jag köpte vitaminer på apoteket jag, anpassade för kvinnor. Åt sådana förra gången också. ska bara komma ihåg och stoppa i mig dem också! :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • maddelu
    jakeline skrev 2010-09-25 19:49:06 följande:
    förutom smaken så såg den ju bra ut! :) jag köpte vitaminer på apoteket jag, anpassade för kvinnor. Åt sådana förra gången också. ska bara komma ihåg och stoppa i mig dem också! :P
    jo jag äter oxå vitaminer Glad
  • Sommarnatt2010

vad är det för extra vitaminer ni äter?? Jag äter bara folsyra, nått mer man bör äta???

• maddelu
    Sommarnatt2010 skrev 2010-09-25 20:29:32 följande:
    vad är det för extra vitaminer ni äter?? Jag äter bara folsyra, nått mer man bör äta???
    jag äter en multivitamin typ, den innehåller bla rekomenderad dos av folsyra( för gravida)  + massa andra bra grejjer. Däremot låg A.vitamin halt, då vi inte ska äta förmycket av det... " Kvinna" heter det, ACO är nog märket tror jag, köpt på apoteket. Jag frågade personalen där innan jag köpte. Frågade även om jag skulle äta ytterligare med folsyra så här i början. Men den här "kvinna" innehöll nog...
  • jakeline
    Sommarnatt2010 skrev 2010-09-25 20:29:32 följande:
    det beror ju på hur allsidigt du äter i övrigt. Jag är dålig på att äta allsidigt... blir ofta samma lika här hemma... så det är ett bra kompliment. äter samma som maddelu
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • hoppfull 2010

Hej på er!

Hoppas att ni mår bra allihopa..Jag har en myslördag med bad och nu har jag precis ätit glass..mmm gott.

en liten fundering. Är det nån som har eller funderat på gravidförsäkring? Jag ska sätta mig o läsa om de nu tänkte jag..se vad de är...

Ha en bra kväll !!

• maddelu
    hoppfull 2010 skrev 2010-09-25 20:54:45 följande:
    Hej på er!

Hoppas att ni mår bra allihopa..Jag har en myslördag med bad och nu har jag precis ätit glass..mmm gott.

en liten fundering. Är det nån som har eller funderat på gravidförsäkring? Jag ska sätta mig o läsa om de nu tänkte jag..se vad de är...

Ha en bra kväll !!
    jag har funderat, men inte kommit fram till nått Tungan ute Finns ju reklam från Trygg hansa tror jag det är, gratis gravidföräkring... Tror du d är nått??
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~