Jag äter "ACO Kvinna", förra graviditeten åt jag "Mitt val Folsyra" Men tycker aco är mycket lättare att svälja.
Den drickan "vitamin well! innehåller jättelåg dos med folsyra så ska man komma upp i daglig rekommenderad dos måste man dricka många sånna och de är inte jätte goda... Tycker fläder är godast men i den är det ju andra vitaminer. Så knapra i dig ACO Kvinna istället...
Angående gravidförsäkring så skiljer det sig ju självklart på de man betalar för och de som är gratis. Säg att gravidförsäkringen man betalar för kostar 200:- har för mig att det var väldigt billigt (folksam) Där fick man tillbaka sjukhuskostnaderna om man låg inne efter att barnet var fött... har för mig det kostar runt 200:- natten för pappan och vi sov i 6 nätter alltså blev 5 av dem gratis i och med att försäkringen var så billig. Med gratisförsäkringen får man inte ut någonting för de nätterna pappan sover kvar...
Jag har i alla fall för mig att det var så det var för oss... Så skiljer det sig väl mellan bolag också... Vi har alla våra försäkringar på folksam och vill även ha bebisen där sen så vi kommer välja folksam igen...