• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • Fridayyy

Kommer nog inom några dagar. Först kände jag också jättelite men sen ökade det på bara några dagar tycker jag och att jag blev säker på att det var bebisen och inte tarmarna eller nåt annat organ..=) snart kommer det riktiga sparkar så man tappar andan..=)

• Sommarnatt2010

Jag tror jag har känt liten där inne några gånger nu...Någon knackar liksom på =) är inte helt 100 men gaska säker är jag. Känner bara någon gång i bland och definitivt inte varje dag...

Rul om en vecka...längtar såååå 

• hoppfull 2010
    Sommarnatt2010 skrev 2010-12-20 22:09:12 följande:
    Jag tror jag har känt liten där inne några gånger nu...Någon knackar liksom på =) är inte helt 100 men gaska säker är jag. Känner bara någon gång i bland och definitivt inte varje dag...

Rul om en vecka...längtar såååå 
    Jag har oxå de senaste dagarna känt som om nån "buffar" på mig där inne...liksom tala om att lilltrollet e där inne..:)
    Bara en eller två gånger åt gången....

I morron ska jag på ultraljud.....har känts så långt borta...men nu e e de nära..:)
  • maddelu

sammar här , kännt i ca 2 vekor nu nått som fladdrar omkring där inne. Blir mer och mer säker på att det inte är tarmarna =) Imorgon ska vi på rUL =)

• hoppfull 2010

Här e vårt lilltroll

Åååå..helt underbart...idag fick vi träffa vårt "lilltroll" , vilken häftig upplevelse att se nån sprattla omkring där inne..

Vinkade o visade upp sig så fint..:)

Allt såg fint ut, Moderkakan var i framvägg...dock långt ner..så jag skulle få komma tillbaka vid v.32 för att kolla så den flyttat på sig...

SKulle kunna legat där hur länge som helst o kollat ju..:)
  • TheLove

Ja visst är det underbart! Vilken fin bild ni fick :) Jag hade också lågt sittande moderkaka i framvägg förra gången men hade flyttat sig till v.32 :)

• TheLove

Bebis sparkade imorse så det kändes utanpå magen :)

Elliot sparkade på julafton första gången så det kändes ungefär en vecka äldre var Elliot i magen när jag kände honom...

Härliga julklappar (minijulafton här idag då vi ska fira med mormor, morfar, moster med familj)

Hjärta

• jakeline
    TheLove skrev 2010-12-23 07:54:36 följande:
    Bebis sparkade imorse så det kändes utanpå magen :)

Elliot sparkade på julafton första gången så det kändes ungefär en vecka äldre var Elliot i magen när jag kände honom...

Härliga julklappar (minijulafton här idag då vi ska fira med mormor, morfar, moster med familj)

Hjärta
    mysigt! hoppas liten ger sig känna för omvärlden också snart! tog lång tid med storebror dock iom att jag hade moderkakan i framkant förra gången... 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • TheLove
    jakeline skrev 2010-12-23 08:28:53 följande:
    mysigt! hoppas liten ger sig känna för omvärlden också snart! tog lång tid med storebror dock iom att jag hade moderkakan i framkant förra gången... 
    Det hade ju jag med men kände det ju ändå skapligt tidigt...
  • jakeline
    TheLove skrev 2010-12-23 08:30:53 följande:
    Det hade ju jag med men kände det ju ändå skapligt tidigt...
    sonen är väldans envis och var det redan i magen. Så fort pappan la handen för att känna så blev han blixtstilla :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~