• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-12-12 10:29:07 följande:
    Det kommer ut på onsdag =(

Samt att vi kommer att separera ... det är verkligen kaos i mitt liv just nu.

Lycka till med era graviditeter.
    Men gumman då! Är så ledsen för din skull! Vad hemskt och att allt sker på samma gång!
    Lycka till i fortsättningen och behöver du stöd så finns jag här! Kramar
  • TheLove
    sarasessi skrev 2010-12-12 10:15:30 följande:
    Ok, nej det lät inte på dem som om det var så ovanligt heller. Vill bara höra om någon hade erfarenhet av det. Kan tänkta mig att det var besvärligare med moderkakan placerad i sk. previva. Jag har bara blött en gång i vecka 8 och det hade nog inte med placeringen att göra. Ellinor är riktigt vackert namn tycker jag men förstår om maken kan tycka att dem är för lika. 
    jag har inte heller tolkat det som ovanligt... Tror det egentligen är lika stor "risk" som att man har i bakvägg...
  • jakeline

men gumman! Så mycket på en gång! *kramar*
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove

Nu har jag lagt ut en ny magbild... Någonting som är lite läskigt som jag kom på igår är att idag gick jag in i V.18 18+18=36 Mitt vatten gick i V.34 och sonen kom i V.36. Tänk om jag redan har gått halva graviditeten? fasen vad sjukt... Jag känner mig ju knappt gravid fortfarande...

• Fridayyy

Usch, stackare! *styrkekram* Hade ni redan bestämt er för att separera? Lycka till i framtiden.
  • snöstjärna

Nej ... mitt i allt kom jag på honom .. han har ett förhållande med en tjej på jobbet.
    Så han var otrogen typ under tiden jag var gravid, sedan förlorade vi barnet och skiljsmässa kom på tal typ under samma dygn.

Livet har varit och är fortfarande ett helvete ...

Men jag ska ta mig igenom detta ...

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • tove83

Fy fan säger jag bara!!! Otrohet är det värsta som finns tycker jag... Hoppas att du klarar dig igenom allt!!!

• TheLove
    snöstjärna skrev 2010-12-14 15:35:34 följande:
    Nej ... mitt i allt kom jag på honom .. han har ett förhållande med en tjej på jobbet.
    Så han var otrogen typ under tiden jag var gravid, sedan förlorade vi barnet och skiljsmässa kom på tal typ under samma dygn.

Fy fan vad svinigt! ÄR verkligen ledsen för din skull!
    Du kommer ta det igenom det här och vet du vad det bästa av allt är? Detta kommer stärka dig! Även om det inte känns så nu så kommer du igenom det här och må jättebra igen :) Jag lovar!!

Kram
  • maddelu
    snöstjärna skrev 2010-12-14 15:35:34 följande:

usch och fy, lät verkligen som en mardröm alltihopa!!! hoppas att allt går bra för dig trots motgångar!!! styrkekram! hoppas vi får följas åt i någon annan BF tråd framöver Glad
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~