• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-12-01 23:28:25 följande:
    Grattis till pojken i magen får jag väl lov att säga :) Det är ju verkligen underbart att få se sin lilla på ul.

Jag och sonen var på stan idag och gick förbi bebiskläderna och började småkika lite. Då säger han: "lillasyster ha den tröja" "Ha hjärta tröjan"
    Varpå jag säger att det kan ju vara en lillebror lika gärna. "Nej lillasyster mammas mage" Vi får väl se om han har rätt.

Nu har "lillasyster" fått en mjukisdress från hm som det står I "hjärta" Dad
    Första inköpet avklarat!
    Ja tänk om de har rätt de små liven!
    Jordan är ju fortfarande HELT bergsäker på att det är en lillasyster OCH en lillebror. Börjar bli nojig! Tror jag skulle få panik om där är två. Å andra sidan, OM de var två, då borde jag väl känt av dem redan. Jag har fortfarande inte känt det minsta sprattel .... Jag tyckte jag kände igår, men jag vettitusan, har för mig jag kände det så mycket tydligare med Jordan.

Blir galen.

Nu är det "bara" 14 dagar kvar till UL!
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-12-02 09:17:32 följande:
    Ja tänk om de har rätt de små liven!
    Jordan är ju fortfarande HELT bergsäker på att det är en lillasyster OCH en lillebror. Börjar bli nojig! Tror jag skulle få panik om där är två. Å andra sidan, OM de var två, då borde jag väl känt av dem redan. Jag har fortfarande inte känt det minsta sprattel .... Jag tyckte jag kände igår, men jag vettitusan, har för mig jag kände det så mycket tydligare med Jordan.

Blir galen.

Nu är det "bara" 14 dagar kvar till UL!
    Jo kanske kan det vara två men tänk inte på det förrän du vet säkert. Antagligen är det bara en där inne.
    De säger ju dock att barn har ett sjätte sinne för det där med ofödda barn...
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-12-02 10:22:17 följande:
    Jo kanske kan det vara två men tänk inte på det förrän du vet säkert. Antagligen är det bara en där inne.
    De säger ju dock att barn har ett sjätte sinne för det där med ofödda barn...
    Ja jag har ju hört det med. Shit.
    Kan ju mycket väl vara så eftersom vi såg två säckar, och det ena hjärtat precis hade börjat slå .. shit.
    Men neeee ... det är bara en! En är nog =)
  • TheLove

Jo jag tänkte på det med men det borde ju vara en i och med att de bara såg ett foster...

Vad sugen jag blev på julskinka. Ska till Netto idag och köpa, såg att de hade billigt så då får man passa på... (har aldrig gillat innan men är man gravid...)

• jakeline

Det är många som tror att jag väntar tvillingar... För att magen kom så tidigt och att det finns i släkten. Jag är dock bergsäker på att det bara är en.

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-12-02 11:26:09 följande:
    Jo jag tänkte på det med men det borde ju vara en i och med att de bara såg ett foster...

Vad sugen jag blev på julskinka. Ska till Netto idag och köpa, såg att de hade billigt så då får man passa på... (har aldrig gillat innan men är man gravid...)
    Ja jag menar det, borde bara vara en. Men ja, de har ju haft fel förr ..
    Men jag tycker jag borde ha större mage då .. och känt av dem.
    Så, neee, det är bara en! *intalar mig själv*

Julskinka! mmm gott. Köpte en till första advent jag å gjorde ;) Den är nästan slut ... iofs var det en liiiiten en =) Får köpa en till närmare jul å göra ...
    jakeline skrev 2010-12-02 11:31:34 följande:
    Det är många som tror att jag väntar tvillingar... För att magen kom så tidigt och att det finns i släkten. Jag är dock bergsäker på att det bara är en.
    Ja det är lite det jag "tar det på" ... inte så stor mage. Men å andra sidan har jag ju en massa löst skin å hull kvar på magen ... så ja jag vet inte jag ... Blir så nervös så fort sonen nämner båda hela tiden.
  • jakeline
    snöstjärna skrev 2010-12-02 11:38:41 följande:
    Ja jag menar det, borde bara vara en. Men ja, de har ju haft fel förr ..
    Men jag tycker jag borde ha större mage då .. och känt av dem.
    Så, neee, det är bara en! *intalar mig själv*

Julskinka! mmm gott. Köpte en till första advent jag å gjorde ;) Den är nästan slut ... iofs var det en liiiiten en =) Får köpa en till närmare jul å göra ...
    jakeline skrev 2010-12-02 11:31:34 följande:
    Ja det är lite det jag "tar det på" ... inte så stor mage. Men å andra sidan har jag ju en massa löst skin å hull kvar på magen ... så ja jag vet inte jag ... Blir så nervös så fort sonen nämner båda hela tiden.
    å andra sidan trodde de tvillingar förra gången också för mig och det var ju bara en. :P den 14e får vi veta.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • snöstjärna
    jakeline skrev 2010-12-02 12:05:50 följande:
    å andra sidan trodde de tvillingar förra gången också för mig och det var ju bara en. :P den 14e får vi veta.
    Å vi den 16:E =)
  • jakeline
    snöstjärna skrev 2010-12-02 12:29:25 följande:
    Å vi den 16:E =)
    men det är ju en halv evighet... eller hur? jag har ju inte sett bönan alls ännu... :P bara känt den.
  • snöstjärna
    jakeline skrev 2010-12-02 12:38:53 följande:
    men det är ju en halv evighet... eller hur? jag har ju inte sett bönan alls ännu... :P bara känt den.
    Ja det är lääääänge. 14 dagar kvar idag.
    Jag har ju sett bönan, men de var ju i v7 eller nått.. hundra år sen mao.
    Å inte har jag känt av h*n nått =(
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~