• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • snöstjärna

Tack tjejer!

Det ska nog lösa sig, har min son som ger mig glädje i vardagen.

Lycka till med era magar. ♥

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Sommarnatt2010

Fy vad hemst snöstjärna. Lycka till med allt... 
    Kramar om!!!! 

• hoppfull 2010
    snöstjärna skrev 2010-12-14 15:35:34 följande:
    Nej ... mitt i allt kom jag på honom .. han har ett förhållande med en tjej på jobbet.
    Så han var otrogen typ under tiden jag var gravid, sedan förlorade vi barnet och skiljsmässa kom på tal typ under samma dygn.

Livet har varit och är fortfarande ett helvete ...

Men jag ska ta mig igenom detta ...
    Hej! Skickar många styrkekramar till dig!!

Önskar dig all lycka!!!

//Sandra
  • TheLove

Jag är så orolig... jag tycker mig inte känna några som helst rörelser... Känner ni? har inte känt någonting på flera veckor... så skrämmde en kompis upp mig lite nyss med... "men kände du i V.18 med sonen borde du ju känna nu med" urs vill inte tänka att nått kan va fel... Nu är det dock bara 11 dagar kvar till ul så får hoppas att allt står rätt till...

• jakeline
    TheLove skrev 2010-12-17 15:52:59 följande:
    Jag är så orolig... jag tycker mig inte känna några som helst rörelser... Känner ni? har inte känt någonting på flera veckor... så skrämmde en kompis upp mig lite nyss med... "men kände du i V.18 med sonen borde du ju känna nu med" urs vill inte tänka att nått kan va fel... Nu är det dock bara 11 dagar kvar till ul så får hoppas att allt står rätt till...
    jag tror inte att det är någon fara. Du kanske har moderkakan i framvägg... Bara för att du kände i den veckanf örra gången så betyder ju inte det att du känner bebisen i samma vecka nu. Oroa dig inte.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Fridayyy

Jag var på RUL igår. Framflyttad till 22 maj. Allt var bra och jag känner bebisen sparka omkring, det känns ju inte så mycket än men det känns. Jag hade moderkakan i bakvägg iaf.

• TheLove

Nej jag har i bakvägg denna gång men framvägg förra gången. Men jag kanske har en lugn person i magen till skillnad från grabben på 2½ år som sitter här hemma :)

Nu efter jag skrev inlägget tycker jag mig dock känna nått fladdrande men är så osäker.. Är det önsketänkande eller är det verkligen att jag känner? hum...

Kul att allt såg bra ut igår frida :) hur känns det då? känns det som fladder eller som sparkar eller rörelser?

• Fridayyy
    TheLove skrev 2010-12-17 19:11:31 följande:
    Nej jag har i bakvägg denna gång men framvägg förra gången. Men jag kanske har en lugn person i magen till skillnad från grabben på 2½ år som sitter här hemma :)

Nu efter jag skrev inlägget tycker jag mig dock känna nått fladdrande men är så osäker.. Är det önsketänkande eller är det verkligen att jag känner? hum...

Kul att allt såg bra ut igår frida :) hur känns det då? känns det som fladder eller som sparkar eller rörelser?
    Rörelser, jag känner att bebisen rör sig men inte diekt som sparkar än. Det är mer när jag böjer mig framåt, det blir väl mer trångt då.
  • TheLove

någonting känner jag allt men vad vet jag inte... Hoppas den börjar sparka snart så jag kan vara säker...

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~