Neee...ingen bebis i sikte ännu..:)
Men jag försöker ställa in mig att de kommer ta längre tid än planerat datum...bara för att inte sitta o räkna minuterna..:)
Var till Barnmorskan i går, O vårt Lilltroll verkar må bra där inne...o alla världen såg fina ut, har gjort hela tiden...så de känns skönt. Nu får du komma ut om du vill sa BM till Lilltroll...får väl se om H*n lyssnar.
En vanlig fråga nu är : Har du kännt något? Ja, vad ska man känna? Det tycker jag är lite svårt..när man inte gjort detta förut..de drar o trycker åt alla håll å kanter tycker jag. I dag och i går har jag haft ont på höger sida...ungefär som håll som man kan få när man springer..
men men,,,Bebis kommer väl när h*n behagar....
Men nu har jag semester i allafall....tyckte att med en vecka kvar till datum kunde man väl få vara ledig lite i allafall..:) men hade så dåligt samvete igår när jag lämnade jobbet...hur mycket som helst som hamnade på min kollegas bord igen..och hon har miljoner andra grejjer att göra..kändes inte riktgt bra..men å andra sidan så hade de inte blivit bätte på bara en vecka...så får se de så...
Hoppas ni mår bra allihopa!
Ha en bra da!