• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-09-29 15:50:49 följande:

Åh vilken lättnad att ni faktiskt har ett litet mirakel kvar i magen :) Men jag beklagar tvillingen :(

Hur tidigt prematur är det risk att det blir? Skönt med ul var 4e vecka sen för att kolla så allt står rätt till i alla fall! Hoppas det inte blir prematur ändå! Nu ska bönan få stanna i sin mage till V.40 tycker jag :) Grattis!!

Det har jag varit inställd på dock, alltså att barnet kommer tidigare. Med planerat snitt skulle jag tro.
    40 veckor läre jag nog aldrig gå tyvärr.
    Men jag hoppas denna böna tänker hålla sig kvar å må bra å låta mig må bra ;) i alla fall till v36!

Vet inte alls hur det funkar, får ta varje vecka för sig.

rUL vid v18 å sen jämna UL. Kolla blodtrycket varje vecka, kanske får medicin så smånginom om det höjs. Ja det är så det ser ut.
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-09-29 15:53:13 följande:
    Det har jag varit inställd på dock, alltså att barnet kommer tidigare. Med planerat snitt skulle jag tro.
    40 veckor läre jag nog aldrig gå tyvärr.
    Men jag hoppas denna böna tänker hålla sig kvar å må bra å låta mig må bra ;) i alla fall till v36!

Vet inte alls hur det funkar, får ta varje vecka för sig.

rUL vid v18 å sen jämna UL. Kolla blodtrycket varje vecka, kanske får medicin så smånginom om det höjs. Ja det är så det ser ut.

Tror inte jag heller kommer gå över v.36. Vattnet gick när jag väntade sonen i V.34 och så käkade jag bricanyl till V.36

Men jag tror att allt kommer gå bra för dig... Fick du nått nytt bf?

• snöstjärna
    TheLove skrev 2010-09-29 15:59:48 följande:

Tror inte jag heller kommer gå över v.36. Vattnet gick när jag väntade sonen i V.34 och så käkade jag bricanyl till V.36

Men jag tror att allt kommer gå bra för dig... Fick du nått nytt bf?

Då kanske det blir du å jag lite tidigare då =)

Jag hoppas allt ska gå bra, och jag är beredd på ett litet barn å lite tidigt. Det är ju som "det ska" för mig. Så var det ju sist så att säga. Det ska nog gå prima.

Nej samma BF. Får kanske nytt på rUL i v18.
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-09-29 16:02:51 följande:
    Då kanske det blir du å jag lite tidigare då =)

Jag hoppas allt ska gå bra, och jag är beredd på ett litet barn å lite tidigt. Det är ju som "det ska" för mig. Så var det ju sist så att säga. Det ska nog gå prima.

Nej samma BF. Får kanske nytt på rUL i v18.

Jo min förra bm sa ju att jag troligtvis föder nästa barn tidigt med och det kunde denna bm bekräfta att det är mycket möjligt (jag kommer troligtvis blöda från och till genom hela denna grav. med och det irriterar graviditeten vilket kan leda till "prematur")

jakeline skrev 2010-09-29 16:01:04 följande:
    Min son kom på sitt BF han... Försökte knipa över nyår, men icke... :P
    Nej kunde han inte stannat inne liiite till :P haha
  • jakeline
    TheLove skrev 2010-09-29 16:06:58 följande:

Jo min förra bm sa ju att jag troligtvis föder nästa barn tidigt med och det kunde denna bm bekräfta att det är mycket möjligt (jag kommer troligtvis blöda från och till genom hela denna grav. med och det irriterar graviditeten vilket kan leda till "prematur")

nä, envisa unge... :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove
    jakeline skrev 2010-09-29 16:10:41 följande:
    nä, envisa unge... :P
    Det får du säga till honom när han är äldre och klagar på att fylla sist i klassen: "hade inte du varit så djävla envis så hade du blivit född den 1a" :P
  • talare

nu är philadelphian slut.... vad ska man göra?! :O får köpa ny imorgon mår altid bättre när jag ätit Finn Crisp råg med philadelphia på.

• snöstjärna
    TheLove skrev 2010-09-29 16:06:58 följande:

Vi får hoppas våra små stannar inne så länge de bara kan å blir färdigbakade ordentligt denna gång =)
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-09-29 16:22:54 följande:
    Vi får hoppas våra små stannar inne så länge de bara kan å blir färdigbakade ordentligt denna gång =)

Ja det får vi verkligen hoppas!

Denna gång kommer jag i alla fall köpa på mig lite prematurkläder när vi vet könet. Skulle det mot förmodan bli så att bebis blir fullgången får man väl sälja på tradera/blocket eller nått...

Jag är så knäpp. Jag tror verkligen att det är en liten grabb men tänker att jag ska köpa puttinuttigt tjejigt... Antagligen för jag lite mer hoppas på flicka

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~