• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • Fridayyy

Jag var hos BM igår och tog blodprov för jag ville inte göra det vid inskrivningen. Då gjorde hon även ett cellprov för det var dags, jag hade fått tid innan. Efter det har jag börjat blöda, jag hoppas så innerligt på att det beror på att hon var där och rotade, MEN hon sa nåt precis i början, hon undrade om jag blött innan för det verkar som blodet kom så fort. Hur länge kan man blöda efter att de varit och petat på livmodertappen??? Det kommer inte i trosorna men på pappret.

• TheLove

Det kan blöda typ en vecka... Iaf för mig..

• Sommarnatt2010
    maddelu skrev 2010-10-15 16:22:20 följande:

Tjejer, måste bara säga att jag gillar den här tråden Glad Skönt att vi är så få. Jag är in i 2 andra maj-trådar oxå, men jag blir helt snurrig av dom.

Trevlig helg på er allihopa!! ¨

Jag håller med tycker denna "lilla" tråd känns mer personlig o lättare att ha koll på allt o alla :)

jag har mått mycket bättre den senaste veckan, tyckt det varit skönt...men igår hade jag ganska ont långt ner i magen..Så idag är jag lite orolig :S Men men får hoppas på det bästa...Ska ju göra ett UL v 45

Måste fråga er andra om ni känner något i magen förutom molvärk...Det är svårt att förklara, men jag har liksom mer ont, fast ändå inte ont till höger i livmoderna (antar jag att det är) lite av en obehagskänsla, fast ändå inte..Men det känns något där iaf...ska fråga när vi är på UL om bäbis ligger där eller om det är så att moderkakakn sitter där...Tycker det känns konstigt iaf.

v10 imon enligt min beräkning..härligt, läntar tills UL för att få ett mer exakt datum o att de här första 12 veckorna ska gå...men snart är jag där oxå
  • Gummsan85

va händer med tråden? förut var den full av liv å nu händer ingenting? :( håller den på att dö ut?

Molly, mammas underbaraste sessa!!
  • jakeline
    Gummsan85 skrev 2010-10-17 16:32:36 följande:
    va händer med tråden? förut var den full av liv å nu händer ingenting? :( håller den på att dö ut?
    inte då. Men fint höstväder gör nog att många gör annat än att sitta framför datorn.

Gillar också den här tråden. Ingen blir liksom osynlig och man får alltid en kommentar på det man skrivit. I större trådar finns ju risken att man försvinner i mängden.

Inskrivning i morgon! Yey me!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • snöstjärna
    Nedå, vi finns nog alla här.
    Kikar in lite då å då =)

Kom på att jag nog måste ringa BM å höra när jag ska dit nästa gång.

Går in i v10 idag.

Har slutat "blöda" brunt nu i alla fall. Så nu hoppas jag det är slut med blödandet för denna graviditet!

Nu är det bara å vänta in rUL:et ... känns lååååångt borta.
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Sommarnatt2010
    det hoppas o tror jag verkligen inte...Men själv har jag en massa med jobbet + att vi håller på med grunden till vårt hus...så i helgen har vi varit vid huset en massa....Trivs som sagt bäst i denna tråden, så håller tummarna för att vi fortsätter att ses här...
  • TheLove

Nej såklart dör inte tråden ut! Älskar denna tråd men känner att just nu har jag inte mycket att skriva... Mår bra, ska inte till Bm förrän 26e (måste boka om tiden då jag jobbar då)

Har inte haft några blödningar på länge nu. Lite rödfärgat igår och idag men så minimalt...

Igår berättade vi för makens mormor som undrade vart jag gömt magen för det är ju inte alls långt kvar till maj :) Förklarade då att jag bara är i V.10 haha

Känner mig piggare och har mer ork nu än senaste veckorna. Känner mig inte ens gravid... Det är så lustigt för så kände jag aldrig när jag väntade Elliot :)

Jag har ganska mycket i skolan med just nu så därför blir det inte mycket skrivande och ibland svarar jag bara på något enstaka inlägg för jag inte har tid med mer... Har inget att göra med att jag inte bryr mig om de andra inläggen :)

Hur mår ni tjejer?

• sarasessi

Hej hej! Jobbar väldigt mkt just nu ch studerar på heltid så blir inte alltid att man skriver ngt utan bara tittar in och läser, men att tråden dör ut tror jag inte! :) Jag har haft lite molvärk och ryggont men annars har mina symptom minskat. Gasig i magen som bara den men det kanske snarare är för att jag ätit lite fel både igår och idag (flera runda goa polarmackor som slunkit ner) :/ Verkar som om många har berättat för släkt o vänner redan. Vi har nu berättat för våra allra närmsta vänner men ska vänta med våra familjer två veckor till. Vill att tiden ska gå fort!! Känns som att när familjen vet så vet alla man någonsin känt eller kommer att känna :) Roliga nyheter går snabbt i omgivningen!

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. Kanske se reprisen av ensam mamma söker som jag missade....får se om jag orkar.

Godnatt och kram på er :) Hoppas ni får en bra vecka! 

Ps. Fridaooo: Det är inte så konstigt att du börjat blöda om du gjort cellprov så du kan nog vara lugn.

• talare
    alla ligger väll o spyr eller något

jag är "rätt tråkig" nu, känner inte alls mycket mer än svagt illamående på mornarna.
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~