• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • Sommarnatt2010
    snöstjärna skrev 2010-10-19 18:29:18 följande:
    Jag vill oxå berätta. Å jag skiter i å vänta till efter v12 tror jag. Jag lixom vill bara skrika ut det till hela världen på fejjan å så ...

Gah!

Ska prata med maken om detta igen i kväll, vill gärna hans föräldrar ska få veta först innan det lixom når ryktesvägen till dem. Å han lixom maskar lite med å berätta =PPP
    Mina föräldrar vet ju nu sen ett par dagar tillbaka ....
    Jag känner samma sak...Min man vill oxå vänta. Vi håller ju på o bygger hus o sista nov flyttar vi hem till hans föräldrar för att spara lite pengar...Han tycker vi kan berätta när vi flyttat in..Men jag vill ju oxå berätta för alla!!!
    Tycker dessutom synd om hans pappa som så uppenbart vill ha barnbarn o så ska mannen min hålla honom på halster :P
  • TheLove

Min man är den som inte vill berätta med... Lustiga män vi har ;)

• snöstjärna
    TheLove skrev 2010-10-19 19:15:23 följande:
    hahah jag verkligen.
    De kanske inte lixom ser det på samma sätt som oss.
    För mig är det så att skulle vi förlora barnet, ja men då har man folk att bolla tankar med även då.
    Istället för att gå å hålla allt inom sig självt.
    Medans mannen kanske tycker det är tryggare att vänta på nått vis.
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Sommarnatt2010
    snöstjärna skrev 2010-10-19 19:49:56 följande:
    hahah jag verkligen.
    För mig är det så att skulle vi förlora barnet, ja men då har man folk att bolla tankar med även då.
    precis så resonerar J oxå...Han tycker att det är ingen idé att berätta, tänk om något händer...
  • tove83

idag har jag fått se den lilla...hela 3 cm...sprattlade som bara den när vi gjorde vul,vilket var skoj,äntligen fick man ett litet bevis oxå!!detta var väldigt uppskattad av sambon som var  med oxå
    .
    efter vi hade varit där så åkte vi ut till mina föräldrar och fikade lite och berättade nyheten,de blev jätteglada=)

däremot så vill läkarn att jag ska komma om 2 veckor igen,då vi är lite oense vilken vecka jag är i,så hon kan mätta igen och se så den växer som den ska!!

• tove83
    TheLove skrev 2010-10-19 19:15:23 följande:
    min sambo tyckte att vi kunde vänta till jul med att berätta...själv vill man typ skrika ut det så en del förstår sig på en i mellanåtSkrikandes
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-10-19 19:49:56 följande:
    hahah jag verkligen.

Samma här!

tove83 skrev 2010-10-19 21:40:54 följande:
    min sambo tyckte att vi kunde vänta till jul med att berätta...själv vill man typ skrika ut det så en del förstår sig på en i mellanåtSkrikandes
    hahaha då går det ju verkligen inte att dölja längre :P
  • tove83

han tyckte att jag kunde ha en rosett runt magen å säga god jul...haha

• TheLove
    tove83 skrev 2010-10-19 22:50:24 följande:
    han tyckte att jag kunde ha en rosett runt magen å säga god jul...haha

Haha nej den tyckte jag inte bar bra, ingen kommer fatta... om du inte är tjock då alltså... :S jo men den kan nog fungera men jag skulle nog inte klara att vänta så länge...

Ni får bjuda hem lite folk istället och lägga in en bulle i ugnen och ursäkta dig lite, "vi har bara en liten bulle i ugnen"

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~