• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • TheLove

Min mage är nästan borta nu :( Känns inte jätte kul... Vill ju att den ska växa! Tycker det är så mysigt med mage ju :( Imogon blir det iaf gyn, känns skönt att det snart är!!

• TheLove
    jakeline skrev 2010-10-20 09:36:22 följande:
    Wohoo! nu har jag fatt tid for rUL! 14 dec far vi se lilla bonan. wee
    Åh vad härligt! Ska ni ta reda på könet för då har ni ju en underbar julklapp att dela med er av :)
  • jakeline
    TheLove skrev 2010-10-20 12:59:21 följande:
    Åh vad härligt! Ska ni ta reda på könet för då har ni ju en underbar julklapp att dela med er av :)
    nej jag fråga mannen vad han tyckte, då han ville det förra gången, men han sa nej. Så vi struntar i det. :P Just nu känner jag mig relativt säker på att det är en tjej, men man vet ju aldrig :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove
    jakeline skrev 2010-10-20 13:02:37 följande:
    nej jag fråga mannen vad han tyckte, då han ville det förra gången, men han sa nej. Så vi struntar i det. :P Just nu känner jag mig relativt säker på att det är en tjej, men man vet ju aldrig :P
    Ni tog alltså inte reda på det förra gången heller? Vi var jättekluvna förra graviditeten och bad de kolla men då såg de inte och sen frågade de om vi ville veta gången efter men då ville inte Anton. Nu ska vi ta reda på det i alla fall... Känns lättare att förklara för sonen att det är en lillasyster eller lillebror... Just nu är det bebis för att det ska bli mer konkret när vi vet...
  • TheLove
    jakeline skrev 2010-10-20 13:02:37 följande:
    Ni tog alltså inte reda på det förra gången heller? Vi var jättekluvna förra graviditeten och bad de kolla men då såg de inte och sen frågade de om vi ville veta gången efter men då ville inte Anton. Nu ska vi ta reda på det i alla fall... Känns lättare att förklara för sonen att det är en lillasyster eller lillebror... Just nu är det bebis för att det ska bli mer konkret när vi vet...
  • jakeline
    TheLove skrev 2010-10-20 13:19:26 följande:
    nej, men mannen trodde att han såg att det var en kille på andra ul:et vi var i v 32. Var rätt inställd på en kille i slutet iaf. Men vi får se... man kan ju ändra sig :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • maddelu

imorgon ska jag på inskrivning, ska bli roligt Glad Görs det nån slags gynundersökning då? typ känner på livmodern å sånt??

• jakeline
    maddelu skrev 2010-10-20 13:56:00 följande:
    imorgon ska jag på inskrivning, ska bli roligt Glad Görs det nån slags gynundersökning då? typ känner på livmodern å sånt??
    på mig har de aldrig gjort det.
  • TheLove
    maddelu skrev 2010-10-20 13:56:00 följande:
    På mig blir det ju gyn imorgon.. Vet faktiskt inte varför de ska göra det... Men jag var på inskrivning för flera veckor sen med...
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~