• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • jakeline
    maddelu skrev 2010-10-22 14:47:16 följande:
    jag är 28, och jag behövde då inte göra klamydiatest ?!? bara en urinsticka för ev. UVi. Men det hade jag inte...
    kanske olika från VC gill VC?!
    antagligen.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove

Så nu har jag införskaffat mig firefox och då funkade det att lägga in bilder... Här är mini, 27mm lång och V.9+3. Jag som varit helt säker på grabb börjar nu tvivla, tycker det ser ut som en liten tjej i ansiktet... Kanske är jag knäpp :P

Håller på att lägga in bilder från mobilen också så en magbild kommer att dyka upp under dagen (20 minuter kvar till kameran är tömd *host*)
  • TheLove

fan vad träligt, bilderna från kameran är för stora för att kunna läggas in eller nått :(

• snöstjärna

Har varit hos BM idag jag med.
    Inskrivning .. lite senare så där.
    Officiell inskrivning =)

Sockret låg på 5.0
    Järn 130
    Å inge äggvita.

Perfekt hittills.

Fick tid för rUL (16/12), å läkare på samma dag.

Var sen å kollade blodtrycket å det fortsätter ligga bra!
    Ny sköterska idag = stressande för mig.
    Inte lät hon mig vila innan heller, vilket jag brukar.
    Hade varit på språng i flera timmar innan, lunchat å träffat kompisar.
    Å hann bara sätta mig i väntrummet så fick jag komma in.
    Trodde det skulle bli skyhögt, men icke! 130/80!
    Så himla glad!

Kanske jag kan dra ut på detta rejält (medicinering) ... eller slippa helt!! =)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-10-22 16:53:35 följande:
    fan vad träligt, bilderna från kameran är för stora för att kunna läggas in eller nått :(
    maila mig, så kan jag fixa dem mindre om du inte själv vet hur man gör?
    katharina@kuldsaar.se
  • TheLove

Jag ändrade inställningarna i kameran och tog nya bilder men denna tröjan förminskar magen lite granna tror jag och är inte så uppsvälld idag... V.9+4 (magen brukar svullna senare på kvällen :P)

Tack snöstjärna det var snällt av dig men nöjer mig såhär! :)
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-10-22 17:12:00 följande:

Jag ändrade inställningarna i kameran och tog nya bilder men denna tröjan förminskar magen lite granna tror jag och är inte så uppsvälld idag... V.9+4 (magen brukar svullna senare på kvällen :P)

Tack snöstjärna det var snällt av dig men nöjer mig såhär! :)
    Skönt å se din å andras magar, så jag förstår vad som kanske finns här under dallret ;))
  • TheLove

Just nu är min mage lika tjock som en pannkaka ungefär... Morgonen innan frukosten är intagen tror jag inte någon kan ana en bebbe där inne. Jag kan dock se att den ser lite mindre vältränad ut så den är lite "bullsigare" den brukar gå in på mitten av magen så det blir ett streck där men det finns inte längre... (jag är inte vältränad utan bara väldigt smal, därför den blir så tror jag...

• Sommarnatt2010

Det där med klamydia test har inte min BM sagt något om...Kan de testa det utan att säga något...talar de om vad de testar??

Nu är vi hos mina föräldrar...mamma är inte hemma dock, kommer ikväll. Så ikväll eller i morgon kommer vi att berätta...ojjar mig lite för detta, men hoppas det går bra. Några tips. Känns så konstigt att bara "ja förrresten helt apropå ingenting så ska vi ha barn"...

Hoppas ni har en bra helg.

• TheLove
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-23 12:46:38 följande:
    Det där med klamydia test har inte min BM sagt något om...Kan de testa det utan att säga något...talar de om vad de testar??

Nu är vi hos mina föräldrar...mamma är inte hemma dock, kommer ikväll. Så ikväll eller i morgon kommer vi att berätta...ojjar mig lite för detta, men hoppas det går bra. Några tips. Känns så konstigt att bara "ja förrresten helt apropå ingenting så ska vi ha barn"...

Hoppas ni har en bra helg.
    Tror det är svårt att missa. De tar ju typ en lång tops och kör in och sen stoppar de det i ett provrör och man kollar ju vad de sysslar med där nere (iaf jag) så jag skulle inte kunna missa det. Min bm kollade bara in en snabbis och sen tog hon ut "tängerna" och kände efter lite snabbt och gjorde sen en gyn undersökning. Där emot gjorde de ju cytologprov på mig gången innan men inget klamydiatest då heller... Men tror att de måste kolla det i och med att det kan smitta barnet vid förlossningen annars...

Ett tips kan ju vara att bjuda på kaffe och gå in i köket och komma ut med koppar där det ståt mormor och morfar på? det finns många trådar på fl med tips om hur man berättar... Du kan ju kika in och se om du hittar nått som passar er :)

När jag berättade om första barnet för maken så hade jag köpt alkoholfritt vin och ställt fram och köpt bebiskläder och lagt i ett paket som han fick öppna.... Det tyckte han var helt underbart... Denna gång ringde jag och berättade... inte alls lika kul
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~