TheLove skrev 2010-10-24 11:45:54 följande:
och så börja tårarna rinna, hormonkossa är vad jag är! Skönt att de tog det bra! Hur snabbt gick det? Har för mig att du skrivit men jag skyller på gravidhjärna
Ja jag va ju jätte nojjig för att de inte alls skulle bli glada...men det är väl som alla säger, de blir glada. Sen tyckte de väl inte att det var det optimala med tanke på husbygget...
Vi har inte ens försökt, oskyddat en enda gång...Skulle kört oskyddat på bröllopsnatten för att det liksom hör till (som min man uttryckte det) men eftersom jag lyckas tajma det med mens så blev det inget då. På månadsdagen av bröllopet råkade det istället bli...dock inte alls planerat. Men det var väl helt enkelt meningen att det skulle bli nu..Jag är super lycklig, har längtat efter barn lääääänge...
Tanken var att vi skulle börja försöka till våren när vi flyttat in i huset som vi bygger...Nu blir det istället så att vi har tur om vi hinner flytta in :S Har beställt slutbesiktning till den 14 april så förhoppningsvis kan vi flytta in strax efter det...