• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • TheLove

Ja hur gör man för att lägga in bilder egentligen?

• jakeline
    TheLove skrev 2010-10-21 20:05:05 följande:
    Ja hur gör man för att lägga in bilder egentligen?
    jag lägger in dem i mitt galleri, och öppnar sedan ett extra fönster och går till tråden jag vill lägga in bild till, går tillbaka till galleriet, klickar på bilden och håller intryckt och drar bilden till det andra fönstret och inläggsdelen. voila! klart. :) man kan visst ladda upp bild direkt till tråden, men det har jag aldrig provat
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove

Får prova det imorgon och lägga upp en bild på skruttan(?) i magen

• snöstjärna

Eller så klickar du under här du skriver å lägger till bild ;)

Mysigt med så många bilder! Jag känner mig mest tjock igen ... men försöker att dämpa alla mina jobbiga tankar.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • TheLove

Provar om det kommer in en bild men verkar inte funka...

• TheLove

Nej det går inte det heller,,, Beror nog på att jag har opera och inte firefox eller så... får se om jag lyckas skaffa hem annat,,,

• TheLove

Jag behövde förresten inte göra klamydiatest heller... Kan det bero på att det är samma pappa som förra gången kanske? Fick nämligen göra ett förra gången. Tänkte eftersom jag bara är 22, dock är jag gift också så det kanske gör sitt med? ungefär som att när man är gift måste inte pappan skriva på några papper... :S

Träffade för övrigt min förra bm när vi var där, hon gör pappersarbete där för tillfället men ska kanske börja ta emot patienter efter jul. Tror jag byter till henne då. Hon är verkligen helt underbar! När hon såg att vi satt i väntrummet kom hon fram och kramade om mig och var super glad att se mig och berättade vad hon hade gjort sen jag fick barn och undrade hur allt var med oss och vi pratade jätte länge! Tycker verkligen om henne massor! Den andra bm är också bra men vi har inte någon annan relation än bm patient, medans min förra bm stötte jag på på stan en gång och hon kramade om mig och stannade och pratade i flera minuter... Åh vad jag blev glad att se henne :):):)

• jakeline
    TheLove skrev 2010-10-22 09:47:15 följande:

Jag behövde förresten inte göra klamydiatest heller... Kan det bero på att det är samma pappa som förra gången kanske? Fick nämligen göra ett förra gången. Tänkte eftersom jag bara är 22, dock är jag gift också så det kanske gör sitt med? ungefär som att när man är gift måste inte pappan skriva på några papper... :S

Träffade för övrigt min förra bm när vi var där, hon gör pappersarbete där för tillfället men ska kanske börja ta emot patienter efter jul. Tror jag byter till henne då. Hon är verkligen helt underbar! När hon såg att vi satt i väntrummet kom hon fram och kramade om mig och var super glad att se mig och berättade vad hon hade gjort sen jag fick barn och undrade hur allt var med oss och vi pratade jätte länge! Tycker verkligen om henne massor! Den andra bm är också bra men vi har inte någon annan relation än bm patient, medans min förra bm stötte jag på på stan en gång och hon kramade om mig och stannade och pratade i flera minuter... Åh vad jag blev glad att se henne :):):)

vad härligt! Sådana BMs gillar man. Till mig sa de att de gjorde klamydiatest på alla under 30 och jag har ju precis fyllt så jag slapp. :P Jag har itne bytt partner heller sen sist.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • maddelu
    jakeline skrev 2010-10-22 09:56:41 följande:
    vad härligt! Sådana BMs gillar man. Till mig sa de att de gjorde klamydiatest på alla under 30 och jag har ju precis fyllt så jag slapp. :P Jag har itne bytt partner heller sen sist.
    jag är 28, och jag behövde då inte göra klamydiatest ?!? bara en urinsticka för ev. UVi. Men det hade jag inte...
    kanske olika från VC gill VC?!
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~