talare skrev 2010-10-24 23:57:19 följande:
måste de det? min bm sa inte vilka tester de tog utan bara att "testerna ser bra ut, och är det något som ser dålig ut på de andra så hör jag av mig". jag har verkligen ingen aning om vad det var för tester! vet bara att de kollar glukos och järn för de värdena nämde hon i förbifarten.
min bm nämner i alla fall alla tester men jag kommer där emot inte ihåg vad hon säger :P Tror de måste berätta
Sommarnatt2010 skrev 2010-10-24 15:54:05 följande:
Ja precis...För det kom ju lite som en chock eftersom vi håller på med huset o så oxå...men som sagt, det var ödet...Måste vara tufft att behöva försöka så länge, har en kompis som började med hormonbehandling förra hösten...de blev dock gravida direkt när de väl fick lite hjälp...
Måste kännas underbart att nu vänta 2:an då =)
Förstår att det kom som en chock då :)
Jo det var tufft det gick ju i perioder då vi sa att vi skiter i det men när det blev dags för äl så körde vi alltid ändå, det kanske var vår månad :P Jag ringde månaden innan för att få hjälp när det gått ett år (på 11 månaden alltså) men då var det semesterstängt överallt så jag fick inte tag på någon.
Det är helt underbart att vänta tvåan men svårare att ta till sig... Tänk om någonting går fel? Hoppas det känns mer verkligt snart. Visst har jag foglossning och mår illa IBLAND men med sonen mådde jag konstant illa så det gick inte att gå misste om att jag var gravid...
Ringde precis och bokade kub den 10/11 Åh vad jag längtar :)