• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • Sommarnatt2010

Längtar sååå tills jag får se bönan där inne...

• snöstjärna

Oh jag vill oxå få en liten bild å se att allt ser bra ut där inne...

Vi får inga papper i handen för här är allt digitaliserat, allt finns på BB när vi kommer dit.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • sarasessi

Hej, hur mår ni idag? Jag var hos bm idag och blev framflyttad en vecka =) Hon utgick efter ultra-ljudet igår och menade på att längden på fostret m.m. var en vecka längre. Går inte riktigt ihop med mina beräkningar. Vet när jag hade utslag på äl testen och plussade två veckor efter det. Så får inte ihop det. Hur kan det bli så? I så fall menade hon på att enligt fostrets storlek m.m. skulle jag haft min senaste mens 3 aug. Och jag vet att jag hade den 10 aug. Jaja, hellre framflyttad än bakflyttad. Får bara inte ihop det. Får väl mer exakt på RUL men känns bara underligt att räkna på en vecka nu. Haha...Jaja...den lever o mår bra iaf och det är det vitkigaste.  Min lilla var 48, 3 mm från hjässa till stuss igår och efter vad jag läst så trodde jag att det var normalt för v 12 (11+0) och inte v 13 (12+0)....men men bm vet nog bättre än mig.

Ha en bra dag alla! Själv sitter jag hemma med studier idag. Lite illamående men på väldigt bra humör!! Längtar så till helgen då det är dags att berätta :)

• sarasessi
    snöstjärna skrev 2010-10-26 20:29:09 följande:
    Oh jag vill oxå få en liten bild å se att allt ser bra ut där inne...

Vi får inga papper i handen för här är allt digitaliserat, allt finns på BB när vi kommer dit.
    Ni får ta med en kameran och ta kort på skärmen då :)
  • snöstjärna

Såg att de höjt priset för UL bilder i vårt landsting. 200:-!!!! För tre år sen betalade vi 20:- styck har jag för mig.

• Sommarnatt2010

Måste man betala för bilderna om man vill ha några när man gör UL det trodde jag man fick :S

• hoppfull 2010

Hej!

Ska se om jag lyckas ladda upp en bild på när vi tog på hunden en tröja med texten Storasyster....
    Var så vi berättade för blivande farmor o farfar..:)

Sen skickade vi kortet med post till Mormor,morfar,mostrar o kusin.
    Det blev lite olika reaktioner o hur dom förstod måste jag säga..:)
    Men roligt var det.
  • Sommarnatt2010
    hoppfull 2010 skrev 2010-10-27 19:41:54 följande:

Hej!

Ska se om jag lyckas ladda upp en bild på när vi tog på hunden en tröja med texten Storasyster....

Men roligt var det.
    hihi det var en rolig idé har inte tänkt så mycket på det, men i helgen när vi hade berättat för mina föräldrar så sa min man o klappade på vår hund...Du ska bli storebror du =) Det är ju faktiskt så att även om vi inte har några barn innan så måste vi fixa "barnvakt" när vi väl ska in till förlossningen. Fördelen är ju att man kan lämna honom o att någon kommer o hämta honom sen...det går ju inte om man har barn...

har ni funderat nått på vilken vagn ni vill ha??
  • Fridayyy
    hoppfull 2010 skrev 2010-10-27 19:41:54 följande:

Hej!

Men roligt var det.
    Söt vovve....=) Trodde de att ni skulle skaffa en hund till???
  • hoppfull 2010
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-27 20:37:30 följande:
    hihi det var en rolig idé har inte tänkt så mycket på det, men i helgen när vi hade berättat för mina föräldrar så sa min man o klappade på vår hund...Du ska bli storebror du =) Det är ju faktiskt så att även om vi inte har några barn innan så måste vi fixa "barnvakt" när vi väl ska in till förlossningen. Fördelen är ju att man kan lämna honom o att någon kommer o hämta honom sen...det går ju inte om man har barn...

har ni funderat nått på vilken vagn ni vill ha??
    vi har bara funderat lite ...vi måste försöka få till så vi får plats med både barnvagn o hundbur i bagaget..så vi får se vad de blir för lösning..

Har ni funderat nått?
    Verkar ju verkligen vara en jungel...
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~