• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • Gummsan85

gjorde åxå testet som vissa av er har gjort :) här e mitt resultat :)

"You have a 6% chance of having a boy.
    And you have a 93% chance of having a girl
    "

hur kan man känna kanten som ni pratat om? fattade inte det mer dottern och har inte riktigt känt efter nu men hur vet man om det är kanten eller va man ska säga? :/

Molly, mammas underbaraste sessa!!
  • TheLove
    Gummsan85 skrev 2010-11-02 21:56:09 följande:
    gjorde åxå testet som vissa av er har gjort :) här e mitt resultat :)

"You have a 6% chance of having a boy.
    And you have a 93% chance of having a girl"

hur kan man känna kanten som ni pratat om? fattade inte det mer dottern och har inte riktigt känt efter nu men hur vet man om det är kanten eller va man ska säga? :/
    ingen aning... Kände efter nu innan jag gick upp och kände inte någon kant men var extra kännslig precis vid blygdbenet och tänker attdet ksnake är livmodern då...
  • jakeline

Jag ska göra testet i kväll när jag kan sitta med en nål och det... Fast vissa frågor är ju jättesvåra att svara på. jag tror tex inte att jag sover åt varken nord eller syd utan väst...

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove
    jakeline skrev 2010-11-03 09:49:38 följande:
    Jag ska göra testet i kväll när jag kan sitta med en nål och det... Fast vissa frågor är ju jättesvåra att svara på. jag tror tex inte att jag sover åt varken nord eller syd utan väst...
    Men då skippar du bara de frågorna, man måste inte fylla i alla...gjorde själv aldrig det med ringtestet, kanske ska göra det...
  • TheLove

Gjorde ringtestet och det visade på en flicka...

• jakeline
    You have a 46% chance of having a boy.
    And you have a 53% chance of having a girl.

And Here's Why...
    You are carrying the extra weight around the hips and bottom, so it's a girl.
    The hair on your legs is not growing any faster during your preganacy, so it's a girl.
    Boys are carried low. You are going to have a boy.
    Your feet are not colder than they were before pregnancy. You are having a girl.
    You prefer the heel of a loaf of bread. You are having a boy.
    Dad-to-be hasn't been gaining weight along with Mom-to-be, so it will be a girl.
    The maternal grandmother doesn't have gray hair (dyed or natural), so a girl will be born.
    You had morning sickness early in pregnancy, so you are expecting a girl.
    You are looking particularly good during pregnancy. Therefore, it must be a boy, because girls steal their mother's looks.
    Your chest development has been quite dramatic during pregnancy. You should expect a girl.
    Since the sum of the mother's age at conception and the number of the month of conception is even, it will be a boy.
    Your urine is a bright neon yellow color, so you will have a boy.
    You have a craving for salty or sour foods, which means that it is a boy.
    Your nose hasn't changed during pregnancy, which indicates a girl.
    You have been craving meats or cheeses, so it is a boy.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove

Ja det tyckte jag med! Blev såååå sugen!!

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~