• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • jakeline
    snöstjärna skrev 2010-11-04 15:08:34 följande:
    hehe inte så "bara" nej, jag tycker det är riktigt roligt att den fortsätter gå i arv lixom. Å den funkar ju ännu, ska nog dock se om vi inte kan laga den liiite, tyckte den hade släppt lite i ett hörn då Jordan hade den. Kanske pappa redan fixat med =)

Den är ju målad å så, men den får vara det, för det är ju original, vill inte förstöra den genom att göra om den ..

Tur jag sparade spjälsängen i källaren med.. haha. Barnvagnen hann jag ju sälja, dumma mig =P
    jag hade först tänkt att lacka om den i vitt, men pappa sa nej... :p så jag fick böja mig. Ska försöka ta reda på vilka som legat i den och måla dit alla namnen någon gång...
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • snöstjärna
    jakeline skrev 2010-11-04 15:33:06 följande:
    jag hade först tänkt att lacka om den i vitt, men pappa sa nej... :p så jag fick böja mig. Ska försöka ta reda på vilka som legat i den och måla dit alla namnen någon gång...
    Ja det hade ju varit roligt, men det är nog svårt att veta med säkerhet vilka som legat i den =/
    Men verkligen underbart med en sådan tradition, funderar om vi ska skriva in våra barns namn på undersidan eller nått sånt i alla fall, så att de finns kvar =)
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • TheLove
    jakeline skrev 2010-11-04 15:33:06 följande:
    Vilken rolig idé att skriva dit alla namnen :)

Nu är vi hemkomna från bvc och har fått en remiss till ögonkliniken... Kommer väl få tid om 2-3 veckor trodde hon. Känns skönt! Plus att han inte är sen med talet vilket jag trott. Han pratar ju fyrordsmeningar och 2½ åringar räcker med att de kan 2ordsmeningar och kunna 50-100 ord och det kan han ju definitivt. Känns skönt!
  • jakeline
    snöstjärna skrev 2010-11-04 15:35:28 följande:
    Ja det hade ju varit roligt, men det är nog svårt att veta med säkerhet vilka som legat i den =/
    Men verkligen underbart med en sådan tradition, funderar om vi ska skriva in våra barns namn på undersidan eller nått sånt i alla fall, så att de finns kvar =)
    jo det är ju det. Och dessvärre har pappa ingen större koll, och hans moster som skulle ha kunnat veta gick bort i somras,
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • maddelu

vad roligt att se lite bilder, speciellt magbilder tycker jag. Ska oxå fota och lägga ut vid tillfälleGlad Jag har köpt mammabyxor idag, känndes lite tidigt, men vad tusan inga byxor sitter ju skönt.

• jakeline
    maddelu skrev 2010-11-04 16:15:50 följande:
    vad roligt att se lite bilder, speciellt magbilder tycker jag. Ska oxå fota och lägga ut vid tillfälleGlad Jag har köpt mammabyxor idag, känndes lite tidigt, men vad tusan inga byxor sitter ju skönt.
    jag har haft mammabyxor i några veckor nu. Det syns ju egentligen inte att det är mammabyxor så länge du har tröjor som är lite längre...
  • TheLove

Jag använder bara mammabyxor plus ett par byxor jag fick av min syster i en för stor storlek som jag hade efter sonen föddes... Det dumma är att mina favoriter har gått sönder så måste sörsöka hitta nya sköna...

• snöstjärna

Använder helst mammaleggings jag, alla mina vanliga trycker så på magen =(
    Har budat hem lite gravidjeans med som jag hoppas passar.
    Jag vill inte ha de vanliga alls längre, går helst i mysbyxor hemma som är stora sedan jag var större =) Det är skönt för magen =)

Nu ska vi snart ut på köpingen å gå på spöknatta, lite läskigt så där men mysigt =)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Sommarnatt2010
    snöstjärna skrev 2010-11-04 15:35:28 följande:
    Vi har en dopklänning som min morfar döptes i...Min mormor har broderat dit allas namn, alla de som döpts i den..Det börjar bli några stycken nu morfar, mamma, moster, jag o brossan, två kusiner o tre kusinbarn...o snart en liten till =) blå färg för pojkar o rosa för flickor =) Tyvärr blir det nog inte mormor som broderar det namnet, då vi fick väldigt tråkiga besked idag :S

Jag köpte några treggings igår, som var riktigt sköna. Blir till att köpa några mammajeans snart oxå...har inte kunnat ha mina på flera veckor. Men nu har jag iaf något annat än mina svarta leggings, vilket känns skönt. 

• TheLove

Jag går också runt i mjukbyxor hemma. Har en mjukisdress ifrån ikea som är rosa och en storlek stor som jag myser i (skitful men den är skön iaf) Så har jag köpt ett par grå mjukisar från h&m som har utgått ur sortimentet tror jag (kan inte hitta det på nätet och inte i butiker i lkpg) men köpte det i jönköping för ett tag sen :)

Usch spöknatta... Jag skulle inte våga

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~