• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • maddelu

har ni nå mycke "växtvärk" just nu??
    Jag har gått in i vecka 12 i onsdags, men har även fått ryggskott!!!! Det moler endel i tjejmagen, vet inte vad det beror på . Men tror nog det kan vara ihopkopplat med ryggskottet...

gonatt!

• TheLove

Jag börjar få lite ångest. Jag pluggar ju fram till jul, efter det vet jag inte vad jag ska göra... Kanske jobba lite extra men restaurangen där jag jobbar har slutat höra av sig så jag vet inte hur vi ska få ekonomin att gå ihop efter jul... Måste söka jobb men kan ju bara söka extra då ingen vill anställa någon som är gravid... Vet i fan hur detta ska lösas...

• jakeline
    maddelu skrev 2010-10-28 21:40:29 följande:

Jag vann en auktion på en bärsele på tradera idag Glad
    ----> www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=1210...

den ska ju vara säkerhetstestad så jag hoppas att den är bra och så. Betalade 137 kr (ink. frakt) , det tyckte jag den var värd.

Vad tror ni? erfarenhet? Ska ni köpa bärsele?

Hoppas ni alla har det toppen!

vi har en baby björn som vi fick till sonen. Helt underbar tycker jag. Tror det är guld värt när man har två. Ha liten i sele och stora i sulkyn.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Fridayyy
    Gummsan85 skrev 2010-10-28 19:03:50 följande: