• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • maddelu

har ni nå mycke "växtvärk" just nu??
    Jag har gått in i vecka 12 i onsdags, men har även fått ryggskott!!!! Det moler endel i tjejmagen, vet inte vad det beror på . Men tror nog det kan vara ihopkopplat med ryggskottet...

gonatt!

• TheLove

Jag börjar få lite ångest. Jag pluggar ju fram till jul, efter det vet jag inte vad jag ska göra... Kanske jobba lite extra men restaurangen där jag jobbar har slutat höra av sig så jag vet inte hur vi ska få ekonomin att gå ihop efter jul... Måste söka jobb men kan ju bara söka extra då ingen vill anställa någon som är gravid... Vet i fan hur detta ska lösas...

• jakeline
    maddelu skrev 2010-10-28 21:40:29 följande:

Jag vann en auktion på en bärsele på tradera idag Glad
    ----> www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=1210...

den ska ju vara säkerhetstestad så jag hoppas att den är bra och så. Betalade 137 kr (ink. frakt) , det tyckte jag den var värd.

Vad tror ni? erfarenhet? Ska ni köpa bärsele?

Hoppas ni alla har det toppen!

vi har en baby björn som vi fick till sonen. Helt underbar tycker jag. Tror det är guld värt när man har två. Ha liten i sele och stora i sulkyn.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Fridayyy
    Gummsan85 skrev 2010-10-28 19:03:50 följande:

hej alla :) va hos bm igår och gjorde ett livmodertapps nånting nånting tror jag det va :/ kommer inte ihåg riktigt iaf för att se om man har canser i livmodern, kommer inte ihåg riktigt va de va för då jag aldrig hört talas om det innan :/

sak samma. nu blöder jag lite, antar att det beror på att hon va där och pillade igår. de e som många skrivit att de kommer blod på pappret men inte i trosorna. nu e de även så att de gör ont när jag kissar lite smått orolig för att de ska vara en uvi :(  men tänkte kolla ifall det är fler som gjort denna test och ifall ni åxå har fått ont när ni kissar eller bör jag kanske kontakta bm/läkare för att se om det kan var en uvi?

hoppas ni haft en bra dag i överigt för det har jag :) nu är jag dock helt slut och ska natta min lilltjej sen ska jag inta soffmys med tv:n :)

Jag gjorde samma för 2 veckor sedan och började blöda, blödde i en vecka nästan. Blev orolig för BM sa att det var lite blod innan hon började så jag gjorde vul, det var ok, var sååå nervös innan att det skulle bli missfall.
  • Gummsan85
    Fridayyy skrev 2010-10-29 10:33:31 följande:
    Jag gjorde samma för 2 veckor sedan och började blöda, blödde i en vecka nästan. Blev orolig för BM sa att det var lite blod innan hon började så jag gjorde vul, det var ok, var sååå nervös innan att det skulle bli missfall.
    jag e inte nervös över själva blödandet :) har juh med att hon va där å pillade å göra. aldrig haft en blödning hittills och hade inga alls under förra så jag e ganska säker :)

va hos doktorn idag för att få ut en salva på recept och tog upp att det svider/gör ont när jag kissar (inte hela tiden bara på slutet) och han tyckte jag skulle vänta till på måndag men blir det värre skulle jag åka till sjukhuset. så får se hur det går :) hoppas att det går över iaf :)
    Molly, mammas underbaraste sessa!!
  • jakeline
    Gummsan85 skrev 2010-10-29 10:51:44 följande:
    jag e inte nervös över själva blödandet :) har juh med att hon va där å pillade å göra. aldrig haft en blödning hittills och hade inga alls under förra så jag e ganska säker :)

va hos doktorn idag för att få ut en salva på recept och tog upp att det svider/gör ont när jag kissar (inte hela tiden bara på slutet) och han tyckte jag skulle vänta till på måndag men blir det värre skulle jag åka till sjukhuset. så får se hur det går :) hoppas att det går över iaf :)
    det låter ju som urinvägsinfektion... Hoppas att det går över!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-10-29 09:53:39 följande:
    Jag börjar få lite ångest. Jag pluggar ju fram till jul, efter det vet jag inte vad jag ska göra... Kanske jobba lite extra men restaurangen där jag jobbar har slutat höra av sig så jag vet inte hur vi ska få ekonomin att gå ihop efter jul... Måste söka jobb men kan ju bara söka extra då ingen vill anställa någon som är gravid... Vet i fan hur detta ska lösas...
    Oxå lite panik å ångest över skolan.
    Jag påbörjade ju en 2årig utbildning i augusti.
    Kommer nästan precis kunna gå klart första året ... sen vet jag inte hur det blir andra året, om jag kan läsa mycket hemifrån eller om jag får ta ett uppehåll.
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Sommarnatt2010
    maddelu skrev 2010-10-28 21:40:29 följande:

Jag vann en auktion på en bärsele på tradera idag Glad
    ----> www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=1210...

den ska ju vara säkerhetstestad så jag hoppas att den är bra och så. Betalade 137 kr (ink. frakt) , det tyckte jag den var värd.

Vad tror ni? erfarenhet? Ska ni köpa bärsele?

Hoppas ni alla har det toppen!

jag är sugen på en bärsjal...Så det tror jag att det blir en sen, Har dock inte läst på nått, så vet inte alls vad man ska ha för någon...
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-10-29 18:18:13 följande:
    Oxå lite panik å ångest över skolan.
    Jag påbörjade ju en 2årig utbildning i augusti.
    Kommer nästan precis kunna gå klart första året ... sen vet jag inte hur det blir andra året, om jag kan läsa mycket hemifrån eller om jag får ta ett uppehåll.
    Det är jobbigt när det blir så... Får hoppas att du hinner läsa klart första året i alla fall... Jag hade ju räknat med att jobba varje helg på restaurangen som jag har gjort typ ett år men nu ska de tydligen byta ägare (rykten, antagligen därför de slutat höra av sig) Sen tänkte jag fortsätta jobba en kväll i veckan när bebis är född med, men nu måste jag ju prata med en ny arbetsgivare och grejja... Jag behöver (och älskar) det där jobbet.... Hoppas det går bra att prata med nya chefen...
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-10-29 18:46:40 följande:
    Det är jobbigt när det blir så... Får hoppas att du hinner läsa klart första året i alla fall... Jag hade ju räknat med att jobba varje helg på restaurangen som jag har gjort typ ett år men nu ska de tydligen byta ägare (rykten, antagligen därför de slutat höra av sig) Sen tänkte jag fortsätta jobba en kväll i veckan när bebis är född med, men nu måste jag ju prata med en ny arbetsgivare och grejja... Jag behöver (och älskar) det där jobbet.... Hoppas det går bra att prata med nya chefen...
    Ja det är verkligen inte bara.
    Jag är helt ställd. Det allra bästa vore ju att jag kunde få gå kvar tredje terminen som bara är enskilt och fördjupning, samtidigt som jag är hemma. Sen fjärde terminen är ju då barnet blivit över ett halvår ... å då tänkte jag att kanske maken kan vara hemma å jag gör praktik .. för då är jag ju klar sen lixom. Istället för att behöva göra ytterligare ett år ..
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~