• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • jakeline
    TheLove skrev 2010-11-03 12:10:20 följande:
    Ja det tyckte jag med! Blev såååå sugen!!
    Receptet fanns i bloggen! :) har nu skrivit ut det så det ska testas vid tillfälle
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove

Vad synd att det var mandelmassa i... jag gillar inte det :(
    får nog göra vanliga lussekatter :)

• snöstjärna

Ja men precis, receptet fanns i bloggen =)

Hmm, ta mer smör å vaniljsocker å vitchoklad i dem då? Skippa madelmassan! Det tror jag oxå blir mums!

Lovelyy:
    Priser på LEGOförvaringen hos Toys R Us:

Åtta LEGOpluppar: 279.90 kr
    Fyra LEGOpluppar: 169.90 kr
    Två LEGOpluppar: 124.90 kr
    En LEGOplupp: 99.90 kr
    Litet huvud: 139.90 kr
    Stort huvud: 209.90 kr

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • maddelu

jag vann en auktion på tradera idag på ett angelsound, ska bli jätte spännande att få hem det och prova Glad Nån med erfaranhet`?!

• sarasessi

Hej alla :) Hoppas ni mår bra. Försöker hinna med att läsa era inlägg på kvällarna efter studier och jobb men är oftast så trött så blir att jag bara snabbläser igenom och ej svarar. Mår dock otroligt mkt bättre nu än i början av graviditeten! Underbart!!! Har fått ul den 9 dec. Inte så långt kvar. Nu får tiden gärna gå snabbt.

Vad sugen jag blev på bullar nu efter den läskande bilden :) Kram på er!  

• snöstjärna
    maddelu skrev 2010-11-03 17:01:32 följande:
    jag vann en auktion på tradera idag på ett angelsound, ska bli jätte spännande att få hem det och prova Glad Nån med erfaranhet`?!
    Jag hade ett sådant då jag väntade sonen. Å det var svårt att hitta ljuden ibland, men det var mysigt att ta fram å lyssna lite då å då .. man kände sig lugnare då =)
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • maddelu

"Här är förresten en bild på min "lilla" mage i v 14 (13+0) .....(enligt bm!)"

Fin mage du har!!! Glad Du är inte med på BF listan, när är du beräknad? kasnke du kan skriva in dig =)

• TheLove
    snöstjärna skrev 2010-11-03 16:02:50 följande:
    Ja men precis, receptet fanns i bloggen =)

Hmm, ta mer smör å vaniljsocker å vitchoklad i dem då? Skippa madelmassan! Det tror jag oxå blir mums!

Lovelyy:
    Priser på LEGOförvaringen hos Toys R Us:

Åtta LEGOpluppar: 279.90 kr
    Fyra LEGOpluppar: 169.90 kr
    Två LEGOpluppar: 124.90 kr
    En LEGOplupp: 99.90 kr
    Litet huvud: 139.90 kr
    Stort huvud: 209.90 kr
    Jo men det blir nog gott :) Får nog ge mig på ett försök..

Hum... det blir rätt så dyrt men jag behöver ju lite förvaring till honom så det kanske får bli två stycken i alla fall, får se vad maken säger men jag visade honom bilden på din blogg och han tyckte de var coola i alla fall...
  • TheLove
    maddelu skrev 2010-11-03 17:01:32 följande:
    Åh vill med ha en, men jag är för snål :P
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~