TheLove skrev 2010-11-04 08:14:17 följande:
Oj det var ju billigt! För det priset hade jag med köpt en.
snöstjärna skrev 2010-11-04 07:22:31 följande:
Linköping, just det, bodde du där i krokarna nånstans?
Vi har ju makens familj i norrköping, skulle varit nere nu på lovet, men maken fick inte ledigt. Men vi kommer ju åka ner fler gånger .. kanske ses nån gång? Vore ju trevligt =)
Våra kommer oxå dela rum i framtiden, blir det en flicka tänkte jag typ göra matchande, men delat på nått vis även i tapeter/färg ... skoj skoj skoj! Älskar å få göra om =)
De kommer att få ta vårt sovrum senare .. men än så länge så har sonen det mindre å egna rummet, bebis kommer få sova inne hos oss i början ..
Ja, jag bor i mjölby, 20 minuter från linköping (åt fel håll

)
Det skulle vara jättetrevligt att ses! Känns som om vi har en del gemensamt :)
Jo i början kommer mini få sova i vårt rum med. Hoppas på att jag kan vara hård med spjälsäng denna gången. Elliot har kanske sovit i spjälsäng ett fåtal ggr i sitt liv, han har alltid varit livrädd för spjälsängen.
Vi kommer nog också dela av det om det blir en tjej. Typ rosa tapet på två väggar och blå på två och inredning i blått och i rosa på vardera sida...
Jag tror nog att det är en liten tös. Längtar till rul så man kan få veta :)
Skulle ni ta reda på könet?
Jag ska hojta till när vi åker ner nästa gång, så får vi se om det går att lösa.
Vore ju supertrevligt!
Jag tror på tjej här med, eller hoppas kanske man ska säga ;)
Får se om man får nån starkare känsla senare ...
Vi kommer inte kolla könet dock, om de inte mot förmodan skulle säga på vårt sjukhus, men de brukar de inte göra. Om de vet, å säger, så tror jag att jag vill veta =) Bara för att kunna lixom planera lite mer ... är en riktig planeringsmänniska.
Vi hade nog "tur" i oturen sist så att säga. Jordan var van att sova i sin egen säng från start eftersom han började sin tid i kuvös osv. Han sov i sin vagga från dag ett hemma och från 4 månader i sin spjälsäng, hela nätter i sitt egna rum! Han har endast sovit i vår säng nån stund på morgonen eller vid sjukdom nån enstaka gång... rätt skönt faktiskt. Vi sover alla bättre då.
Så jag kommer att introducera vaggen först även denna gång, vid min säng. Å sedan blir det spjälis i vårt rum då .. tills barnet blir lite äldre så de kan börja dela rum =)