• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • Fridayyy
    TheLove skrev 2010-11-09 08:26:57 följande:
    Skulle tagit en bild igår på magen efter att maken och jag suttit i soffan och kollat på csi och ätit glass, men tror det var något med glassen alternativt att jag fått maginfluensa för jag fick bo på toaletten i någon timme igår och sen somnade jag tidigt. Har ont i magen fortfarande, men inte som igår och så mår jag illa. Blev hemma idag :(
    Kan det vara fel på glass?? Jag har spyfobi och trodde att man var "säker" när man åt glass...Hoppas du mår bättre..!
  • TheLove
    Fridayyy skrev 2010-11-09 17:11:48 följande:
    Kan det vara fel på glass?? Jag har spyfobi och trodde att man var "säker" när man åt glass...Hoppas du mår bättre..!
    Det kan väl vara fel på det mesta... Misstänker glassen då jag fick ont i magen av den kvällen innan och eftersom jag fick kramper i magen i samband med att jag åt den igår och sen in på toan... Vet inte vad det skulle berott på annars... Kanske var det eftersom det var väldigt mörk choklad och magen kanske inte tålde det :S Vet inte...

Men nu mår jag bättre i alla fall, mår lite illa och har ont i magen men inget annat iaf...
  • TheLove

Usch pga vädret så var min man tvungen att ta bussen idag och det betyder att han inte kommer hinna hem till kubet så jag får gå själv :( Får ta tåget och bussen och krångla mig först till min mamma som ska ha Elliot och sen till sjukhuset. Vågar inte ta bilen för det är så extremt halt. Maken var ute till affären igår och kunde inte köra mer än 15km/h för det var så halt så jag tänker inte ge mig på att köra motorväg till sjukan...

Tråkigt bara att han inte kommer vara med på kubet :(

• TheLove

Nu sitter ja i väntar på kubet... Om tre minuter är det dags men tror de är försenade... :S wish me luck!

• snöstjärna
    TheLove skrev 2010-11-10 13:57:12 följande:
    Nu sitter ja i väntar på kubet... Om tre minuter är det dags men tror de är försenade... :S wish me luck!
    Lycka till! Detta blir fint! =)
    Kanske får du med en bild oxå?

Längtar själv sååå tills jag börjar känna nått, eller kommer iväg å tittar på den lille ... just nu känner jag mig så ogravid =(
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • TheLove

Jag känner mig med ogravid men tydligen mår den lille kanon. 1:20774 tror ja risken låg på... Dvs hade risken varit 1:300 hade de gjort fostervattensprov... Fick köpa två bilder för 50:-

• TheLove

kanske ska vi skriva här istället... Denna tröja är snygg, finns tyvärr inte i min storlek... nelly.com/se/mammakl%C3%A4der/mama-licious-100226/love-tee-5370-40/

lägger in några sidor med mammakläder för er som vill kika runt...
    linuslotta.com/se/barnkl%C3%A4der/m%C3%A4rkeskl%C3%A4der/mama-licious-100226/11/
    lillamirakel.se
    www.lovelymama.se/

Ja kanske lägger jag in fler senare men kommer inte på fler nu.. Älskar mamalichios kläder... Både billiga och snygga :)

• Gummsan85

När är senaste tiden för att göra kub? har varit hos läkaren och han skulle beställa tid, detta va för ca 3 veckor sedan. Nu är jag i vecka 16 15+1. känns som tiden för ett kubtest har gått ut. har iaf inte fått någon kallelse eller någonting å ingen har hört av sig :( gjorde juh kubtestet med dottern å de va i vecka 14 13+?.

Molly, mammas underbaraste sessa!!
  • TheLove

Tror sista datumet för kub är 13+6... Är du säker på att du inte skulle ringa själv? Det måste vi nämligen göra... Tråkigt att du missat det :(

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~