• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • TheLove

Jag får nog höra med bm i januari :p

Ligger nu i soffan hos svärföräldrarna och känner hur bus kickar omkring där inne! Myys!

Vill också höra hjärtljuden men hinner göra ul innan det...

• snöstjärna
    TheLove skrev 2010-11-15 17:05:25 följande:
    Jag får nog höra med bm i januari :p

Ligger nu i soffan hos svärföräldrarna och känner hur bus kickar omkring där inne! Myys!

Vill också höra hjärtljuden men hinner göra ul innan det...
    Oh jag vill oxå känna! Jag känner verkligen nada =(

Fick veta idag att de ändrat rutinerna på vårt BB och att man visst kan få veta könet numera, OM de ser. Spännande! Jag tror faktiskt jag VILL om man får möjligheten =)

Jag ska ju dit på rUL i december å sen på tillväxtUL var fjärde vecka efter det, så nån gång måste de väl se ;)))
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-11-15 18:55:10 följande:
    Oh jag vill oxå känna! Jag känner verkligen nada =(

Fick veta idag att de ändrat rutinerna på vårt BB och att man visst kan få veta könet numera, OM de ser. Spännande! Jag tror faktiskt jag VILL om man får möjligheten =)

Jag ska ju dit på rUL i december å sen på tillväxtUL var fjärde vecka efter det, så nån gång måste de väl se ;)))
    tror nog att du kommer få veta könet då :) Så roligt!!

Du får nog känna rörelser snart... Du har ju också barn sen innan... Det är jätte mysigt och jsg märker ju redan att det känns tydligare nu än första gången... Satt och tänkte på det där medbebbens storlek... V.14 är den ju ca 8-9 cm från huvud till skjärt och benen finns ju med så den är ändå ganska stor...
  • Sommarnatt2010
    TheLove skrev 2010-11-16 12:00:17 följande:
    tror nog att du kommer få veta könet då :) Så roligt!!

Du får nog känna rörelser snart... Du har ju också barn sen innan... Det är jätte mysigt och jsg märker ju redan att det känns tydligare nu än första gången... Satt och tänkte på det där medbebbens storlek... V.14 är den ju ca 8-9 cm från huvud till skjärt och benen finns ju med så den är ändå ganska stor...
    menar du 13+... För jag ska ju göra KUB på torsdag o är den så stor då så borde man ju se en del...Längtar =)
  • TheLove
    Sommarnatt2010 skrev 2010-11-16 17:36:48 följande:
    menar du 13+... För jag ska ju göra KUB på torsdag o är den så stor då så borde man ju se en del...Längtar =)
    jo 13+ tror jag... jag går ju in och läser på V.14 när jag går in i 13+ men vissa sidor räknar ju olika så jag är inte helt hundra... annars är den väl några cm kortare men man ser på kubet... jag såg sämre denna gång än med sonen men tror det kan bero på att mini låg i bakvägg denna gång och Elliot låg i framvägg...

Någon av er som provat bärsjal eller planerar att ha det?
    Jag har varit inne och läst endel om det och är helt fast, måste köpa... tänkte köpa det istället för syskonvagn...
  • sarasessi

Hej! Hoppas det är bra med alla. Det är bra att det finns dem som är aktiva i tråden så den hålls i liv :) Nu är man i v. 16 (15+0) och jag bara längtar tills jag får känna den lilla. Ligger ner och verkligen försöker anstränga mig för att känna varenda kväll men får inte så mkt respons precis. Lycka till på kubet Lakriz, spännande!

Tycker du ska ta reda på könet om du kan snöstjärna. Jag är lite sugen på att veta men min sambo vill inte så det blir nog att vi väntar. Han verkar tycka att det är lite tabu att ta reda på det i förväg plus att han säger att det är som att öppna julklapparna innan jul. Jaja, får väl hålla mig då.    

• Sommarnatt2010
    TheLove skrev 2010-11-16 17:46:16 följande:
    jo 13+ tror jag... jag går ju in och läser på V.14 när jag går in i 13+ men vissa sidor räknar ju olika så jag är inte helt hundra... annars är den väl några cm kortare men man ser på kubet... jag såg sämre denna gång än med sonen men tror det kan bero på att mini låg i bakvägg denna gång och Elliot låg i framvägg...

Någon av er som provat bärsjal eller planerar att ha det?
    Jag har varit inne och läst endel om det och är helt fast, måste köpa... tänkte köpa det istället för syskonvagn...
    Ska bli spännande iaf...Eftersom jag o BM inte är överrens om datum heller så ska det bli spännande att se vad de säger...Skiljer ju bra några dagar, men iaf =)

Jag har tänk använda mig av bärsjal...Lär jag läste på universitetet så var det en tjej som hade med sin två åriga son på en av våra utomhus aktiviteter...han sov på hennes rygg typ hela tiden..Såg så himla mysigt ut o då bestämde jag mig för att när jag får barn så vill jag ha bärsjal...lite OT 
  • TheLove
    Sommarnatt2010 skrev 2010-11-16 17:55:23 följande:
    Ska bli spännande iaf...Eftersom jag o BM inte är överrens om datum heller så ska det bli spännande att se vad de säger...Skiljer ju bra några dagar, men iaf =)

Jag har tänk använda mig av bärsjal...Lär jag läste på universitetet så var det en tjej som hade med sin två åriga son på en av våra utomhus aktiviteter...han sov på hennes rygg typ hela tiden..Såg så himla mysigt ut o då bestämde jag mig för att när jag får barn så vill jag ha bärsjal...lite OT 
    Hoppas du får rätt och kan "överbevisa" bm ;)

Det låter supermysigt! Jag själv har nästan varit emot det... helt utan anledning men tyckt det varit lite tokigt... När man kollat trådar om syskonvagnar så tipsar alla om sjal och jag har nästan velat spy på det (liten överdrift) men nu härom dagen så preatade jag med en bekant som använt det till sin dotter och berättade om det (jag frågade eftersom jag var lite nyfiken) och nu är jag helt fast! Kommer nog köpa en minimundus trikåsjal för 360:- tyckte det var riktigt billigt (tänkte begagnat först men vill hällre ha nytt)
  • Sommarnatt2010

Jag har inte alls hunnit kika på någon än, men har en vän som köpte en men hennes son gillade det inte alls så jag får nog hennes...Tycker det verkar så himla mysigt, men borde nog läsa på lite =)

• snöstjärna

Jag hoppas vi får veta, å det vill jag nog denna gång.

Vi hade en trikåsjal åt Jordan, men han gillade det inte. Så jag tror vi skippar det denna gång med. Sålde den typ oanvänd =)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~