• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • snöstjärna

Ja men det vore ju trevligt! =)
    Järvsö är vackert! Å vill ni inte hänga i backen finns ett badhus i Färila, inte heller såå långt i från =)
    Ljusdal är den största av "byarna" .... lite mer shopping å fik å sånt där =)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-11-14 08:14:32 följande:
    Ja men det vore ju trevligt! =)
    Järvsö är vackert! Å vill ni inte hänga i backen finns ett badhus i Färila, inte heller såå långt i från =)
    Ljusdal är den största av "byarna" .... lite mer shopping å fik å sånt där =)
    jaha då är jag med... hur långt bort ligger det?
  • Sommarnatt2010
    jakeline skrev 2010-11-13 21:21:46 följande:
    haha, jag har alltid en förmåga att ramla av liftar. Nu har jag inte åkt på länge, men ankarlift är inte så jäklarns kul alltså. :P Haha och påkörd är nog som sagt en större risk än ramla själv. Fast jag är så klumpig så jag ramlade lite titt som tätt ändå. :P Å andra sidan är det relativt mjukt och det är inte så ofta man ramlar rakt framåt på magen. och de är dessutom rätt så skyddade där inne.
    Har inte ramlat av liften så många gånger...däremot har jag fått en sittlift i huvudet för att min sambos skidor löste ut precis när vi skulle sätta oss....Nä oftast landar man ju bakåt eller på sidan...
    TheLove skrev 2010-11-14 07:02:48 följande:
    Vi ska åka till Järvsö i februari gör att fira min pappas 50-årsdag. Jag har bestämt mig för att inte åka alls men av anledningen att jag är uppvuxen med solsemestrar och åkt snowboard två dagar i hela mitt liv och är totalt värdelös på det... Vågar inte ge mig på det.

Jag kommer hålla mig i pulkabacken med sonen istället och köpa ett par skridskor till honom och åka lite, för det kan jag och inte har jar ramlat på magen någongång...

Klart du ska åka om du känner att du klarar det. tänk bara på Malin Bayard som hoppade i tävlingar som höggravid...  Det gick ju bra... Du kanske ska undvika svarta backen dock? (säger jag som enbart vågar åka barnbacke haha)
    Jo jag vet, har en vän som oxå hopptävlade långt in i graviditeten...Men det vetti sjutton om jag vågat...Jag har åkt skidor regelbundet sen jag var tre år så det klarar jag nog av men som sagt det är ju det där med att bli påkörd..Nä tror oxå att jag skippar de svarta backarna...Man får väl testa o se hur balans o så fungerar med en mage där fram:P

• snöstjärna

Om vi säger att Ljusdal ligger i mitten, så är det typ ca 1,5 mil till Järvsö och lika långt till Färila från Ljusdal ... så det blir väl iofs lite längre från Järvsö till Färila då =)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Sommarnatt2010

hmm jag har så fruktansvärt ont i vänster skinka...Det hugger som om någon kör in en kniv där när jag reser mig från sittande eller böjer mig fram eller tar för långa steg. Inatt har jag inte ens kunnat vända mig i sängen...Började lite smått för någon dag sedan, men jag tycker det blir värre, nu gör det lite ont hela tiden precis där det hugger till, Vilket det inte gjorde i början...Vad kan det vara, väldans jobbigt är det iaf.

• Fridayyy
    Sommarnatt2010 skrev 2010-11-14 10:22:10 följande:
    hmm jag har så fruktansvärt ont i vänster skinka...Det hugger som om någon kör in en kniv där när jag reser mig från sittande eller böjer mig fram eller tar för långa steg. Inatt har jag inte ens kunnat vända mig i sängen...Började lite smått för någon dag sedan, men jag tycker det blir värre, nu gör det lite ont hela tiden precis där det hugger till, Vilket det inte gjorde i början...Vad kan det vara, väldans jobbigt är det iaf.
    säkert foglossning, det har jag i båda rumphalvorna, speciellt när jag ligger på rygg i på golvet (lekte sjukhus med barnen igår och låg på golvet, det gjorde så j*vla ont att komma upp igen)

Jag vet inte om jag känt bebisen eller om det är tarmarna, tycker det känns likadant faktiskt.
  • jakeline
    kan vara ischias, men då borde det stråla från ryggslutet och nedåt.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Sommarnatt2010
    Fridayyy skrev 2010-11-14 11:11:17 följande:
    säkert foglossning, det har jag i båda rumphalvorna, speciellt när jag ligger på rygg i på golvet (lekte sjukhus med barnen igår och låg på golvet, det gjorde så j*vla ont att komma upp igen)

Jag vet inte om jag känt bebisen eller om det är tarmarna, tycker det känns likadant faktiskt.
    jag trodde foglossning mer kändes i typ höfter o bäcken...o att det gjorde ont hela tiden...detta är ju mer som knivhugg :S
    jakeline skrev 2010-11-14 11:23:23 följande:
    kan vara ischias, men då borde det stråla från ryggslutet och nedåt.
    Jag trodde det var det, så googlade lite på det men som du säger står det att det strålar o så...O det gör det inte, det "bara" hugger...Tänkte höra om något varit med om något liknande...jag får väl fråga BM som jag träffar på torsdag (om det inte gått över då) när jag ska göra KUB om hon har någon gissning. Jobbigt är det iaf

• TheLove
    Grattis! Du har fått foglossning!

Mina fogar spökar nått enormt idag.. inte roligt :(
  • Sommarnatt2010
    TheLove skrev 2010-11-14 18:38:31 följande:
    Grattis! Du har fått foglossning!

Mina fogar spökar nått enormt idag.. inte roligt :(
    hmm jag förstår inte....vad menas med foglossning då?? hur kan det göra ont i skinkan... jaja det är väl bara att bita i det sura äpplet då
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~