• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • Sommarnatt2010
    TheLove skrev 2010-11-25 20:58:32 följande:
    Åh vad mysigt med virkning... jag kan inte virka :P (enbart ett långt snöre och det är ju inte mycket att hänga i julgranen.... Eller det är kanske det ända man kan göra med det Flört )

Tror bebis börjar höra i V.18 men är inte helt hundra...

Nu ska jag sova natti natt!!
    det är inte så svårt...har en jätte bra sida på nätet som jag kikar på om det står att man ska göra något som jag inte gort tidigare. Men nu har jag gjort en hel massa fasta maskor så nu kan jag det =)

Oki, då vet jag det. Har tänk köpa en speldosa o spela för liten där inne varje kväll eller något.

Ska oxå snart krypa ner
    natti 
  • talare
    Sommarnatt2010 skrev 2010-11-25 21:00:35 följande:
    det är inte så svårt...har en jätte bra sida på nätet som jag kikar på om det står att man ska göra något som jag inte gort tidigare. Men nu har jag gjort en hel massa fasta maskor så nu kan jag det =)

Oki, då vet jag det. Har tänk köpa en speldosa o spela för liten där inne varje kväll eller något.

Ska oxå snart krypa ner
    natti 
    jag har läst v.16 i någon bok, men även v.18 och senare.. men det kanske har med att göra hur man räknar?

kan rekommendera den här länken www.babyvarlden.se/Verktyg/Forlossningsutraknare/
    där får man lite datum på när barnet gör olika saker.
  • Gummsan85
    TheLove skrev 2010-11-25 19:21:06 följande:
    usch då, men vilken tur att er lille knodd hade det bra där inne... Vilken vecka är du i nu? Ska helt klart kolla på magbilden :)
    är i vecka 18 nu 17+3 toror jag de e :)
    Molly, mammas underbaraste sessa!!
  • Gummsan85

va på ul idag, fick se den lille :) klart och tydligt va det sa hon så nu vet vi :) blev dock bakflyttad några dagar :( nu beräknas han komma den 14 maj å inte 2-4 maj men han mådde bra och allt såg fint ut :) ska lägga upp bilder på honom i fotoalbumet sen när jag hinner :)

• jakeline
    Gummsan85 skrev 2010-12-01 19:37:23 följande:
    va på ul idag, fick se den lille :) klart och tydligt va det sa hon så nu vet vi :) blev dock bakflyttad några dagar :( nu beräknas han komma den 14 maj å inte 2-4 maj men han mådde bra och allt såg fint ut :) ska lägga upp bilder på honom i fotoalbumet sen när jag hinner :)
    grattis! :) 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • tove83

grattis!! va mysigt att ha gjort rul=)

• Gummsan85

ja de va skönt att få se bebis en gång till :) nu vet vi juh vad det blir åxå å då blir de lättare att köpa kläder å beställa vagnen mm :)

• TheLove

Grattis till pojken i magen får jag väl lov att säga :) Det är ju verkligen underbart att få se sin lilla på ul.

Jag och sonen var på stan idag och gick förbi bebiskläderna och började småkika lite. Då säger han: "lillasyster ha den tröja" "Ha hjärta tröjan"
    Varpå jag säger att det kan ju vara en lillebror lika gärna. "Nej lillasyster mammas mage" Vi får väl se om han har rätt.

Nu har "lillasyster" fått en mjukisdress från hm som det står I "hjärta" Dad
    Första inköpet avklarat!

• jakeline
    TheLove skrev 2010-12-01 23:28:25 följande:
    Grattis till pojken i magen får jag väl lov att säga :) Det är ju verkligen underbart att få se sin lilla på ul.

Jag och sonen var på stan idag och gick förbi bebiskläderna och började småkika lite. Då säger han: "lillasyster ha den tröja" "Ha hjärta tröjan"
    Varpå jag säger att det kan ju vara en lillebror lika gärna. "Nej lillasyster mammas mage" Vi får väl se om han har rätt.

Nu har "lillasyster" fått en mjukisdress från hm som det står I "hjärta" Dad
    Första inköpet avklarat!
    åh vad mysigt! :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~