• MrsHelgesson

Spå könet med ring

Jag skulle vilja göra en liten undersökning eller ett test och se hur många av er som har fått rätt med detta testet. Jag skulle vilja att mammor som har gjort testet under tidigare graviditeter och mammor som är gravida nu skrev i denna tråd och svarade om ni fick rätt eller fel. Några kompisar har gjort testet och alla har fått rätt. En väninna har spått mig och första barnet visade flicka vilket jag också fick och det barn jag väntar nu ska tydligen vara en pojke. 

• Svar på tråden Spå könet med ring
  • önskas3

De ggr jag har provat så har jag alltid hållt ringen över magen.

• Sommarnatt2010

Men när jag gjorde igår över magen...så pendlade, snurrade o pendlade den...Jag hoppas verkligen inte att det är tre där inne, det vore lite väl bra...Jag tog det som att det först blir en pojk, sen flicka o sist pojk...

Eller är det bara över handleden som man kan kolla vad det blir o hur många???

Försökte oxå fråga ringen vad som är flicka respektive pojke...Men fick inget svar. När man gör det, var ska man hållar ingen då??? över magen?? i luften???

• 4 grabbar

jag brukar hålla den i luften bara när jag frågar, vill jag se alla barn över handleden, det barn jag bär - då håller jag över magen

Karma slår tillbaka - gott som ont
  • Jempajenny

Alltså det här är ju helt sjukt! 

Förra graviditeten pendlade ringen över magen och ut kom en flicka. Denna graviditet snurrar ringen över magen, dvs. borde betyda att det är en pojke.

Då jag håller ringen över handleden pendlar den först för att sedan börja snurra - vilket då borde tyda på flicka - pojke.

"Frågade" också ringen Vad är flicka? och då pendlade den och Vad är pojke? och då snurrade den. Knepigt värre att den gör olika saker, beroende på vad man frågar.

Utifrån detta borde det alltså vara en pojke i magen. Vi får väl se i januari om ringen hade rätt...

(Jag undrar hur mycket man styr ringen undermedvetet..)

♥ Jempajenny, Agnes och bebisen i magen: jempajenny.bloggagratis.se
  • Kyanita

Första visade flicka, blev en pojke, andra visade tvillingar pojke och flicka- blev en pojke, trean visade pojke och blev en pojke. Så varannan rätt skulle man kunna säga...

• Sommarnatt2010
    Kyanita skrev 2010-10-06 19:00:49 följande:
    Första visade flicka, blev en pojke, andra visade tvillingar pojke och flicka- blev en pojke, trean visade pojke och blev en pojke. Så varannan rätt skulle man kunna säga...
    men hur vet du att den visar tvillingar???
  • Bebbelycka
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-06 20:55:35 följande:
    Då hoppar den, undrar hur den visar kön då?
    Om den visar tvillingar och man får ett barn kan det ju vara att ett barn tillbakabildats? Bara en tanke..
  • Kyanita
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-06 20:55:35 följande:
    Först cirklade den och sedan snurrade den. Gjorde så varenda gång faktiskt.
Svar på tråden Spå könet med ring