• MrsHelgesson

Spå könet med ring

Jag skulle vilja göra en liten undersökning eller ett test och se hur många av er som har fått rätt med detta testet. Jag skulle vilja att mammor som har gjort testet under tidigare graviditeter och mammor som är gravida nu skrev i denna tråd och svarade om ni fick rätt eller fel. Några kompisar har gjort testet och alla har fått rätt. En väninna har spått mig och första barnet visade flicka vilket jag också fick och det barn jag väntar nu ska tydligen vara en pojke. 

• Svar på tråden Spå könet med ring
  • Kyanita
    Bebbelycka skrev 2010-10-06 20:57:51 följande:
    Då hoppar den, undrar hur den visar kön då?
    Om den visar tvillingar och man får ett barn kan det ju vara att ett barn tillbakabildats? Bara en tanke..
    Vem vet?
  • SweetBaby

Ska man göra det själv eller ska någon annan göra det? 
    Jag testade på mig själv precis, jag fick inte direkt något svar när jag frågade men när jag sen frågade vilket kön bebisen har så har det visat flicka alla gånger.
    Var även på RUL igår och även då sa hon att hon tror att det är en flicka.

Om man gör det själv så försöker man ju vara så stilla man kan, jag vet ju inte om personen som gör det åt mig är helt still.  

• Trollmamma till 4

Har stämt alla 4 gånger

1:a cirkulerade ringen ut kom en pojke

2:a å 3:e tvillingar ringen pendlade mycket men sen kunde ringen bli helt still för att sedan snurra lite hur som helst, ut kom 2 flickor

4:e ringen cirkulerade å på könsUl sa dem pojke

Trötter!!!
  • MariaBCN
    Trollmamma till 4 skrev 2010-10-07 09:06:17 följande:
    Har stämt alla 4 gånger

1:a cirkulerade ringen ut kom en pojke

2:a å 3:e tvillingar ringen pendlade mycket men sen kunde ringen bli helt still för att sedan snurra lite hur som helst, ut kom 2 flickor

4:e ringen cirkulerade å på könsUl sa dem pojke
    Kul, fast det verkar ändå som om de flesta går på CIRKLAR = FLICKA, PENDLA = POJKE...
  • Trollmamma till 4
    MariaBCN skrev 2010-10-07 11:07:17 följande:
    Kul, fast det verkar ändå som om de flesta går på CIRKLAR = FLICKA, PENDLA = POJKE...
    Jag har gått efter sidor på nätet så jag kanske tänkte omvänt men stämt har det gjort iaf

Jättekul att spekulera i sånt här tycker jag
    Trötter!!!
  • 4 grabbar

eftresom det är andevärlden ni har att göra med. så måste man rådfråga just den anden, och även tacka för att de svarat

Karma slår tillbaka - gott som ont
  • SweetBaby

Jag frågade först vilket som var pojk och då började den pendla, men när jag frågade vilket som var flicka så hände inget speciellt.
    När jag sen frågade vilket kön bebisen har så började den cirkulera. Testade tre gånger och den cirkulerade på båda.
    Ska jag då ta det som att det är en flicka eftersom det först visade att pojke när den pendlade? 

• Trollmamma till 4

På mig så har det blivit cirklar vid pojk så då har det inte stämt på mig.. Ringen har visat tvärtom för mig då..

Jag har aldrig frågat utan bara väntat på att ringen ska börja röra sig

Trötter!!!
  • SweetBaby

Alla frågar nog inte och sen verkar det vara olika. 
    Det var säkert rätt för dig, verkar ju som att det kan vara olika.  

Svar på tråden Spå könet med ring