Tuvalina skrev 2012-09-08 23:32:18 följande:
Jag gjorde exakt samma upplägg som Miss Cat vid mitt senaste IVF. Tyvärr gick det inte ändå, vilket säkert hade med embryots kvalitet att göra. Bästa gång gör jag samma upplägg.
Intressant att läsa Urbans svar
Jag har allergi och endometrios men det pratas inte om att jag har någon autoimmun sjukdom på kliniken. Mitt kortison upplägg har jag skapat utifrån det jag lärt här På FL.
Du gjorde så gott du kunde. Och just embryots kvalite har ju också många fingrar med i spelet, så oavsett kortison, IL och annat så hjälper det tyvärr inte om ägget inte är bra från grunden.
Jag hoppas att ditt guldägg vaskas fram nu vid erat nästa försök. Och så dåliga är dom nog ändå inte då ditt enda lilla ägg blev befruktat och delade sig som det skulle & att ni därmed kom till ET. Ganska bra odds med tanke på att ni inte hade fler ägg att spela med. Det finns dom som får ut många ägg men som ändå inte kommer till ET. Det där vet du ju redan

, men vill bara påminna och inge hopp och säga att ni trots allt lyckats jättebra med tanke på resultat efter ÄP.