• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Marsmamma: Men vad snygg du var! Jag var mycket tjockare o "topheavy". Fast jag är nöjd ändå eftersom jag vet att det inte är för evigt. Jag får knyta fast mina mysbyxor här hemma med ett gummiband, för dom har blivit alldeles för stora runt magen så annars trillar dom av

• Sus69

Vet inte! Kanske la in fel mått.. Jag tycker nog att jag ser tjockare ut i verkligheten, men jag kan ju använda bilden som motivation! Fast jag tror att måtten stämmer, fast säker kan man ju aldrig vara!

• Sus69

Men lägg ut era bilder,jag är ju mycket tyngre än er, så ni borde vara mindre! Gjorde jag nått fel trots allt!?!? Jag frågade min sambo om han tyckte jag såg ut så där, stämmer ganska bra sa han! Var han kanske bara snäll..

• Theresa1

jag har precis hittat "självutlösaren på kameran... Har tagit massa kroppskort, det var ju upplyftande *näe* men jag har sett värre ut och det är verkligen en tröst. Kost och motion har verkligen gett resultat. Men ska midjan verkligen sitta PRECIS under brösten?

• Våra Liv

theresa1 skiva ner lite ingefärsrot i 1 liter vatten, 2 thepåsar (valfritt the) och 1 halv citron asså pressa ut saften. koka det och låt det sedan svalna 10 min, häll upp det i en bägare sila det då så du inte dricker upp allt shit som blir i hehe, sen nr det är fingervarmt ta en tesked honung i din mugg med drycken, honung är typ spom jäst för varmt vatten gör att det "dör" dom ämnena som är viktiga som hjälper mot förkylningar försvinner då
    tycker det hjälper själv =)

• idiotblondinen

Marsmamma: Men nae... Jag vill inte lägga upp min bild. Eller en kortis kan jag väl göra det då.

• idiotblondinen

Så... titta under starka bilder. Själv tycker jag inte att jag är riktigt så tjock, men det blir roligt att göra en ny modell sen när måtten minskat så man kan se resultaten på det viset.

• morriis

Blondinen: Tack så mycket. Saknat familjeliv extremt mycket. hur går det för dig?

• morriis

Våra liv: Vart är det man gör en sådan virtuell bild? tappat adress å fadderuttan.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)