• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

va vi är snygga Min modell blev smal o smärt nu, ha ha jag måste ha skrivit in vikt o längd fel när jag skulle hålla på o omvandla... Fast jag är ju inte direkt smärt På hm:s sida finns det en svenskversion, den var lite lättare.

• ThereseLaurin

halloj tjejer=)

Idag ska jag baka och städa hade jag tänkt..har ju bara ena barnet hemma så måste passa på=) micke kommer hem runt åtta nio ikväll..så kommer att få abstinens efter att träffa nån att prata med =) men men sånt man får ta =)

Thussen: Såg det va bra =) skitkul att du är tillbaka=)

• Theresa1

Det är ju iaf skönt att vi bjuder på oss själva!!!

Våra liv: Det där var väl inte så farligt... det är ju bara din mage som sitter lite över brallanm med lite motion försvinner den där lätt som en plätt Eller hur?

• Theresa1

Jag har tagit ett kort men jag måste photoshoppa på mig ett par anständiga trosor först, de jag har tappade stinget för ett par år sedan (väntar på mens)

• idiotblondinen

Theresa1: Var på H&Ms sida? Jag hittar inte...

• Haanna

idiotblondinen - Tycker inte att det är så farligt att se dina bilder, kommer förmodligen se likadan ut när jag gjort en sådan model eller kanske till och med större, det vet jag inte ännu *ler* Då det inte verkar funka riktigt för mig

Syndat har jag gjort, eller ja igår... Suckar. Hatar mig själv i sådana lägen. Men idag ska jag försöka mig på ett träningspass om jag hinner. MÅSTE nämligen plugga lite teori också då jag skriver upp om tre veckor.

Men men nu tillbaka till att skriva av tränings schemat och sen träna lite och sen hinna med duschen-teori-diska-plocka undan innan Linnea vaknar *ler*. Blir tufft men jag hinner säkert *ler*.

• alarik82

gomorron på er brudar... jösses va ni har varit pratsam såhär på morron..
    få se om man får nått lyckat gjort idag då

• ThereseLaurin

hehe va in på dockan min gamla var kvar ska lägga in gamla och nya så får vi se om det är nån skillnad..tyvärr så kommer jag inte ihåg hur gammal den är men men

• ThereseLaurin

fattar inte hur man gör om till pounds =(
    nån som vet??

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)