• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

HM försöker ju slå ngnslags världsrekord i jobbig sida men det finns om man tar try it on på jeans delen...

• ThereseLaurin

alltsåp testade på sidan nån länkade men det funkar ju inte blir bara elva lbs

• alarik82

jag är väldigt dålig på engelska..... vart ska man trycka för å komma vidare å göra en modell då

• Våra Liv

theresa1 hur lätt som helst hehe jo eller hur det är så nu för jag inte äter bra är mer svllen i magen. det försvinner ju kanske lätt men sen är det mage under med som inte syns för den hänger asså bara skinn... as uggly... men det ska bort, allt! ändå väger jag 95 kilo hehe vill juned till 60 iaf, alla säger att jag försvinner då, tror ju inte det själv iaf...

• ThereseLaurin

fick till det =) men funkar inte ändra kilo till pounds bara tvärtom

• idiotblondinen

Theresa1: Jag gav upp. Hur orkar dom ha en sån jävla dålig sida, den är ju bara irriterande. Grr. Störigt.

• Haanna

Är tydligen för tjock för att göra en sån där docka, va roligt det känns då. Japp kan erkänna eller offentlig göra att jag väger tre siffrigt och har nog slutas skämmas för det. Klart det känns... men vad ska man göra.
    Jag vägde efter förlossningen 95 kilo och hade då kämpat innan jag blev gravid och hade gått ner 17 kilo och gick ner ytterligare några kilon. Under graviditeten gick jag upp allt som allt kanske 5 kilo. Jag va överlycklig när vågen visade 95 kilo... Men ja, sen blev det massa knas och jag och min sambo separerade så jag antar att hur jag mådde tog över vad jag åt också

Idag mår jag betydligt mycket bättre, och MÅSTE verkligen börja träna. Har provat iprencip allt:
    Viktväktarmat
    Xenical
    Reductil
    Nutrilett
    Äppelcidervinäger
    Några andra tabletter som jag inte minns namnet på
    En och annan j*vla diet

Men kommit fram till att det enda som hjälper är att äta rätt och träna eller ja motionera.

Längtar tills jag kan få börja på friskis och svettis igen... trivdes bra där.

Promenera gör jag varje dag.

Så om någon känner sig extremt tjock, så kan vi väl starta en klubb :-P
    Men men har väl lärt mig... är ju född så här, alltså jag har alltid varit överviktig så jag antar att det är lite svårare då, man vet inte hur man ser ut när man är smal/smalare eller hur det kändes. Problemen försvinner definitift inte.

• Våra Liv

hur ser era frukostar ut?

min: havregrynsgröt med mosad banan i, psylliumfrön 1 tsk och en macka grovt bröd osötat
    det står mnan sig länge på o så slipper man mycket sug under dagen

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)