• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

haana om du kan när du är ute o går så avänd stavar! du bränner dubbelt så mycklet kalorier! plus du tränar armarna samtidigt man känenr sig som en nörd iof men det är kul

• Våra Liv

tgheresa1 tack suger åt mig av komplimangen hihi har mycket bernmuskler är bonde från början hehe så ahr en del armmuskler

• ThereseLaurin

så nu har jag lagt i bildgalleriet=) stämmer ganska bra tror jag==-9

nu =77.5
    då=105

• Haanna

Våra liv - Problemet är väl att jag alltid har en barnvagn med mig. Min kära sambo tycker när vi är ute i spåret och går att jag ska gå längre osv när han springer... men att gå med barnvagn tycker jag är super jobbigt för man får inte samma träning och inte samma takt, för då kan jag spurta om jag går utan vagn.

Men ska försöka och försöka.

• Theresa1

Våra liv: om du är bonde tycker jag att di kan dra av 20 kg i rena muskler... Sedär då väger du 75, det är ju inte så illa Snabb bantat!

• ThereseLaurin

haana för tung?? det tror jag inte man kan väga nästan hur mycket som helst och göra virtuell docka=)

• alarik82

nu har ja gjort min modell men när ja trycker på my fit så står de med röd text såhär
    Please, edit the areas highlighted in red below

• ThereseLaurin

då är de en astjärna framför nåt som du skrivit in fel

• Våra Liv

TL man såg ganska bra på bara dom små bilderna att det var stor skillnad!

haana vet hru det är, men om du ahr nån som kan ta barna nån gång så testa stavarna för förra sommaren tränade jag ned mig 16 kilo på 3 månader, bara genom att gå ut o gå 1 timma varje dag på morgonen. då gick jag med barnvagn, så träffade jag sambon jag bor med nu, vi började göra så att han tog vagnen o jag giock utan då med stavar o jag kan säga att du tränar helt andra muskelgrupper utan vagnen du går på ett helt annat sätt, det tar mer på rumpa o lår man riktigt känner hur det bränner där! skitbra! kan säga att man såg resultat snabbare då o som du söäger man g¨r snabbare utan vagnen!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)