• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Haanna: Jag tror man kan göra nästan hur stor som helst... Har du kanske missat att fylla i nåt?

emmamaria: Är det nåt du missat att fylla i?

• Våra Liv

Theresa1 aha sant då vill jag ned till 60 då asså 80 kilo haha o sls vill hjälpa mina medsystrar när jag äntligen hittat lite folk som mår som en själv med vikten

• ThereseLaurin

emmamaria då har du skrivit antagligen för låg vikt har du kollat att det är rätt kg till poundsebn??

• idiotblondinen

TL: Oj shit vilken skillnad det var på dina modeller! Fan vad peppad jag blir! Jag funderar på att göra en modell med mina gamla mått... Så ser jag skillnaden också!

• alarik82

nu fick ja de å funka, men inte är då jag sådär smal som bilden visar....

• ThereseLaurin

Blondinen: va bra =) ja gö det =) man blir ju peppad liksom =) jag ska få en scanner av min låtsaspappa jag ska se om jag får till den så ska jag scanna in en bild som är innan jag vart grav... mickes syster såg den och hon hade glömt bort att jag var såå smal =)

• Våra Liv

där stämde ju utseendet bättre än förra, iaf med vikten jag vart inte en fotboll längre

• ThereseLaurin

Emmamaria: man kan tror att man är tjockare än va man är och tvärtom =) Så var stolt =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)