• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

TL ehm hihi nae 165 är jag bara hihi

• Sus69

Min modell stämde! Kanske inte stämmer riktigt med verkligheten..men ändå en kul grej!
    Har kikat på er andra oxå, ingen fara med er heller! TL du har gjort bra framsteg! Vi kanske kan göra om vår modell om ett tag, för att se skillnaden, vad tycker ni?

• Våra Liv

jag ska göra om min modell lugnt! även ny bild på mig själv sen, kanske en gång i månaden om jag gått ned någe såklart

• Haanna

Tack för sidan!
    Har gjort en nu, ligger i bildgalleriet.

Har nyligen tränat också, måste vila när jag håller på med hantlar. Kan egentligen inte använda hantlar som normalt folk då jag har ett handikapp... Har en nervskada i en arm sen jag föddes. Har inte samma styrka och armen är inte rak... så det blir lite jobbigt.
    Dock har jag gjort 24 vanliga situps och 24 snea situps. Vill träna alla muskler i magen även dom som är på sidan av magen Men det kommer jag nog köra med varje dag.

Ska göa lite fler övningar, gjorde några från igår då jag inte gjorde något i går. Sen ska jag ut och gå också. Blir förstås bara en "vanlig" promenad men jag rör ju på mig i alla fall.

• idiotblondinen

Theresa1: Attans, jag hann inte se innan du tog bort!

• idiotblondinen

Theresa1: Haha, jag kan ärligt säga att jag är avis på din mage! Vilka fantastiskt snygga trosor

Haanna: Duktig du är!

• Haanna

idiotblondinen - TACK!

Har nu lagt in en bild där det är 95 kilo på mig istället.

Jahapp där vaknade min dotter

• idiotblondinen

Nu har jag lagt in bilder från innan jag började min viktminskning. Lite skillnad är det faktiskt.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)